Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet dat norton ghost vroeger zo iets had,dat hete image file maken op dvd,en kon toen zo alles weer instaleren zo alles op de pc stond,
er waren zo'n 3 a 4 dvd's mee gemoeid die alles weer op zijn plaats terug zetten,
nu heb ik weer norton ghost geprobeerd,maar nu loopt de pc vast,
dat is mij nu al een keer of vier over komen,
dus zoek ik iets wat vergelijkbaar is met norton ghost
 
Mijn topic is nog wat in ontwikkeling hoor.
Maar de progjes zijn gratis uit te testen.
Momenteel heb ik enkel getest met schijven, interne en externe.
Niet om een image te maken op dvd of cd.
Dat ga ik deze week eens bekijken.
De 4 programma's met linken bij ga ik direct eens proberen, voor ik naar het werk ga, of anders op het werk met de laptop (als ik mag van mijn vrouw).
Paragon staat nog niet in de lijst.
 
PS, ik heb nu een stuk of 5 van de freeware bekeken, maar allen hebben zij een externe schijf nodig.
ipv geld uit te geven aan een betaalprogramma geef ik er de voorkeur aan dat te besteden aan een externe schijf, daar kan je tussen het maken van een volledige systeembackup nog andere data op opslaan.

Tip nog:
Kies je voor clonen van je schijf, dan gaat alle data op de bestemming verloren.
Kies als je je schijf niet vervangt door een grotere voor backup, zo maak je enkel een image.

Bij hdclone kan enkel het duurste (de enterprise) een omage wegschrijven naar cd/dvd
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:

Als ik zeg free bedoel ik ook free.
Was juist de verkeerde link in de rapte.
Ik heb deze nu 3 weken staan, binnen 10 dagen weet ik het wel te zeggen als 't niet goed is.
Geen enkel programma staat branden van de image toe zover ik op het ogenblik weet..
En straks gaat op een blue ray 100 of zelfs 120 gig.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan