Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,
Ik probeer een backup te maken met de tool van windows, ik wil die kopieeren naar een externe schijf, en die staat er ook op maar als ik die wil openen op mijn externe schijf krijg ik die niet te zien? wat doe ik verkeerd.
wimeken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik geloof nooit dat ge dan kunt zien wat erop staat, die kan je alleen maar terug zetten op uw pc,
maar op de externe schijf is het precies een foutmelding.
 
Beste mensen,
Ik probeer een backup te maken met de tool van windows, ik wil die kopieeren naar een externe schijf, en die staat er ook op maar als ik die wil openen op mijn externe schijf krijg ik die niet te zien? wat doe ik verkeerd.
wimeken

Waarom een kopie maken? Plaats deze backup rechtstreeks op uw externe harde schijf.
 
Beste mensen,
bedankt voor de reactie, als ik het goed begrepen heb kan ik die bestanden die ik op die baqcup heb staan alleen kan gebruiken om deze terug te zetten in geval van nood. Maar het gatt mij vooral om foto's en muziek en enkele belangrijke documenten, dan kan ik die misschien best rechtstreeks op mijn externe schijf zetten?
Nogmaals bedankt voor de hulp
groetjes wimeken
 
hey Wimmeke
als ik het goed begrijp is het de bedoeling om enkele bestanden te " kopieren "zodat u deze niet kwijt speelt ... back-up is hier niet voor nodig aan klikken en direkt kopieren naar uw externe HD en voila je kan die dan mee nemen waar je wil en dan kan je alles openen .... maar een andere vraag is die externe HD geformateerd ????anders lukt het je niet ......;)
 
Beste Gabriel,
Dank voor je reactie, mijn HD is geformatteerd en de bestanden die ik wil bijhouden ga ik gewoon naar deze hd kopieeren.
groetjes wimeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan