Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Acer aspire 4xxx desktop-pc en zeer regelmatig een blauw scherm met de melding: bad_pool_header
Dat begon al toen ik er nog XP op had staan.

Het installeren van Windows7 heeft geen effect gehad. De error bleef terugkomen.
Ik heb de pc laten "repareren" waarbij men er een nieuwe videokaart in heeft gemonteerd. Probleem zou opgelost zijn.

Probleem was niet opgelost, dus ik ben teruggegaan met de pc waarbij men constateerde dat het nooit de videokaart geweest kon zijn maar het geheugen. Nieuw geheugen erin en "getest" of het het probleem zich nog steeds voor deed. Men zei dat dat niet het geval was en ik betaalde weer 100 euro.

Ik ben inmiddels 200 euro kwijt en zit nog steeds met dezelfde error.
Ik heb allerlei sites bezocht op internet waar men oplossingen voor dit probleem had, maar ik heb nog geen passende kunnen vinden.

Wie kan mij helpen?
 
die kruisjes staan die ergens voor !
is het effectief een Acer aspire 4xxx ? vermeld de gehele naam !
alles wijst er op dat je de verkeerde chipset driver geinstalleerd heb ...dus dat ze u 200€ laten betalen is echt het toppunt ....
 
Ik zal vanavond even kijken welk model het precies is.
De oplossingen werden aan de balie bedacht en in de werkplaats tot uitvoer gebracht.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich er met een "jantje van leiden" van afgemaakt hebben.
Maar dat is achteraf...
Helaas heb ik er niet zo veel verstand van om dat ter plekke te kunnen beoordelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan