Barcodes bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

Kunnen jullie me vertellen waar ik best barcodes kan bestellen ? en niet te duur is voor mijn werk
 
barcodes voor produkten om een inventaris te maken ,we hebben gekozen om EAN-13 te gebruiken maar deze zelf te printen begin ik niet aan zou moeten voorgedrukt worden.
 
Volgens mij zijn jullie niet echt op de hoogte wat dat allemaal inhoud, als ik zulke vraag zie voorbijkomen.
Die handscanners begreep ik nog wel, maar dit doet me wel serieus in de haren krabben... :vraagteken:

Die producten die jullie moeten inscannen, die zijn toch gecatalogeerd in een database? Wat ongeveer neerkomt op volgende (voorbeeld) informatie voor een product;
Product Table: nummer, beschrijving, Vendor, Verpakkingsaantal, ....

Je gaat dan labels maken (barcodes) mbv die productnummers en eventueel de beschrijving als toevoeging. Zulk proces moet voorzien worden door jullie IT dienst. Dit is onderdeel van een groter ERP systeem maw.

Er bestaat hiervoor software om deze labels te drukken naar behoeften. Maar zonder alle voorgaande ben je ergens wel fout/onnuttig bezig.
 
Volgens mij zijn jullie niet echt op de hoogte wat dat allemaal inhoud, als ik zulke vraag zie voorbijkomen.
Die handscanners begreep ik nog wel, maar dit doet me wel serieus in de haren krabben... :vraagteken:

Die producten die jullie moeten inscannen, die zijn toch gecatalogeerd in een database? Wat ongeveer neerkomt op volgende (voorbeeld) informatie voor een product;
Product Table: nummer, beschrijving, Vendor, Verpakkingsaantal, ....

Je gaat dan labels maken (barcodes) mbv die productnummers en eventueel de beschrijving als toevoeging. Zulk proces moet voorzien worden door jullie IT dienst. Dit is onderdeel van een groter ERP systeem maw.

Er bestaat hiervoor software om deze labels te drukken naar behoeften. Maar zonder alle voorgaande ben je ergens wel fout/onnuttig bezig.

Dit klopt volledig. Vandaar mijn rare vraag ook. Ofwel heb je barcodes nodig om iets te verkrijgen. Ofwel een barcodelezer.
Het is de soft en een goede printer die de barcode drukt.
 
we zijn bezig met een inventaris van archeologisch vondsten we hebben 5 depots in belgie en per depot word er een inventaris gemaakt en zo als je vb iets scan met een barcode zal je dan direct zien wat er in de doos zit ,maar waar bestel je die ?
 
Je hebt op de eerste plaats geen barcodes nodig (uiteindelijk wel). Je hebt een IT persoon nodig die je kan begeleiden hierin. Je moet een database aanmaken van die gegevens. Adv die database gegevens kan je met speciale labelsoftware en een labelprinter de benodigde barcodes afdrukken. Je gaat dus geen kant en klare barcodes kopen hiervoor. Begrijp je wat ik bedoel? Heb je kennis van databases? Weet je wat dit inhoud? Is er een IT persoon?
 
de IT dienst is bezig met een software aan het schrijven die we de barcodes kunnen aan linken en ook onze exe-lfiles te laten importeren en te converteren.
 
iedere buitendienst heeft label software al op de pc geïnstalleerd van Dymo Twin Turbo


 
ja e maar wij hebben een inventarislijst in exel al opgemaakt ziet u ,en we willen daar onze barcodes aan linken met een extra kolom toe te voegen dan moet het toch lukken of ben ik mis ?
screentje.jpg
 
ja e maar wij hebben een inventarislijst in exel al opgemaakt ziet u ,en we willen daar onze barcodes aan linken met een extra kolom toe te voegen dan moet het toch lukken of ben ik mis ?

Exel is een rekenblad. Access is hiervoor het ideale programma .
Lees #7 gepost door DDragon
 
de IT dienst is bezig met een software aan het schrijven die we de barcodes kunnen aan linken en ook onze exe-lfiles te laten importeren en te converteren.
In zulk geval is het wel OK om je gegevens in Excel te zetten. Excel en databases zijn wel goede vrienden... (y)
 
thx maar zou het beter zijn mss in acces ? anders doe ik wel een opleiding acces leren kan nooit geen kwaad e ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan