Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste Allemaal,

Ik had problemen met de TV (beeld bevroor dikwijls en daarna meestal een beeld met grote pixels). Ik werk ook met PLC-adapters.

In de loop der tijd is alles al vernieuwd geweest, behalve de Bbox2. NU is er de Bbox3, die druppelsgewijs wordt ingevoerd, maar ik heb ze toch te pakken gekregen. Het probleem is schijnbaar opgelost en de WiFi gaat ook stukken beter. - n in plaats van g. -

► Heeft iemand vragen hierover (Bbox3), dan kan ik ze misschien beantwoorden.

M.V.Gr.,

WW
 
Heb de bbox3 nu ook al enkele weken op men werk in gebruik. Ziet er alleszins stukken beter en vooral professioneler uit dan die bbox2, want dat was me toch een stuk verderf. Op alle vlak.
 
Ik meet geen verschil of ik de Bbox3 verticaal of horizontaal opstel. Wat doe jij er mee, Ddragon?

WW
 
Je kan deze tenminste ergens tegenaan maken. Die andere had zo'n vorm waar je totaal niets mee kon.
Die bbox3 doet enkel dienst voor internet. Bij de bbox2 moesten we ongeveer elke 6 maanden de box omruilen voor een nieuwe omdat die begon te falen. Zeker 5 a 6 keer zo moeten vervangen op verloop van tijd. Ik hoop dat deze een langere levensduur heeft.
 
Ongelooflijk. Wat was de storing?
De Bbox3 zou een Siemens zijn. Kan dat?
W'W
 
Wivy,
Jij schijnt er meer van te weten. Kan je dat even toelichten?
WW
 
De namen die Belgacom gebruikt zijn:


  • Residential Modem (no FXS Voice)
    • b-box 3 / T (Technicolor)
      b-box 3 / S (Sagemcom)
      o-box 3 / T (Technicolor)
  • Prof 'VOIP' Modem (FXS Voice)
    • b-box 3V / T (Technicolor)
      o-box 3V / T (Technicolor)
  • Access Modem (a-mod)
    • a-mod 3 / T (Technicolor)
 
Bedankt Wivy. Wie of wat is toch die 'Technicolor'? Er zit volgens dat ik zie géén VOIP op deze bij mij. In ieder geval is het probleem van de TV beeld-bevriezing verbeterd (één keer in het begin en nu niet meer).
Groeten,
WW
 
Technicolor (concern)
Het huidige concern is het resultaat van een groot aantal fusies en overnames. De originele tak is het zusterbedrijf van het Amerikaanse General Electric, dat in 1892 in Amerika ontstond als resultaat van de fusie tussen de Thomson-Houston Electric Company en de Edison General Electric Company. (Thomson-Housten werd in 1879 in Amerika opgericht door Elihu Thomson en Edwin Houston) Het Franse bedrijf werd in 1893 de Compagnie Française Thomson-Houston (CFTH).

In 1982 werd Thomson-Brandt genationaliseerd. In 1987 nam Thomson RCA en de consumentenafdeling GE Consumer Electronics over van GE. Het karakter van Thomson veranderde door het aanbieden van niet alleen elektronica, maar ook media (door de overname van o.a. RCA). Dat kwam tot uitdrukking in een nieuwe naam Thomson-multimedia in 1995. In 1999 werd Thomson, zonder de defensietak, weer geprivatiseerd.

In 2000 kocht Thomson Multimedia het beroemde Technicolor. In de tweede helft van 2006 kocht Thomson het Nederlandse NOB Cross media facilities (voorheen Nederlands Omroepproduktie Bedrijf).

In 2010 werd Thomson hernoemd tot Technicolor.

Bron : Technicolor (concern) - Wikipedia
 
Dat is duidelijke informatie. In mijn jonge jaren was technicolor de kleuren techniek toegepast in Hollywood-films...

WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan