Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgend probleem doet zich de laatste dagen voor op mijn Sony Vaio laptop. Nadat ik een tijdje niet aan de laptop zit die dan op schermbeveiliging staat en ik deze niet heb afgesloten en ik wil weer gaan werken krijg ik in de werkbalk de gele driehoek met de mededeling:

"Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld", als ik dan klik op de driehoek wordt het volgende medegedeeld: "NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 186.40 reageert niet meer en is hersteld" en ik kan dan gewoon verder werken. Terwijl ik werk, krijg ik de mededeling voorlopig niet.

Ik heb kunnen vaststellen dat mijn notebook uitgerust is met NVDIA Geforce 9300M GS.

In de twaalf jaar dat ik nu met een PC werk heb ik nog nooit zo'n mededeling gehad en ik maak me er een beetje ongerust over. Wat kan ik doen om die mededeling niet meer te krijgen of zou er een oplossing bestaan voor het probleem? Het gebeurd soms dat ik enkel een zwart scherm krijg bij het terug aan het werk gaan met de laptop, ik kan dan niets anders doen dan hem uit te schakelen, via de startknop...en weer opstarten en de laptop doet alsof er dan niets is gebeurd, zolang ik aan het werk ben, zodra ik even stop en ik wil terug beginnen, en het scherm op schermbeveiliging staat kan het gebeuren dat ik weer de melding krijg.

Aan de energieinstellingen heb ik niets veranderd.

Weet soms iemand hoe dit probleem aan te pakken?

Ik werk met Windows 7.

Dank bij voorbaat om mijn probleem en mijn zorg even nader te bekijken.

Vriendelijke groeten, bij voorbaat dank voor een reactie van jullie op het forum!
 
Hallo,

Als je op het www rond kijkt kom je dit probleem vaak tegen, maar niemand heeft de goede oplossing gevonden.
Heb je iets gewijzigd in je Bios? Probeer het eens met je Bios terug te zetten op de standaard waarden.
 
drivers willen het wel eens meer laten afweten met windows 7. helaas. want het is natuurlijk de verbeterde versie van vista, maar de incompatibiliteit plaagt nog andere mensen dan jij alleen. w7 doet wel zelf herstellen, maar ik raad je hier precies toch aan om de recentste driver voor je graka af te halen en te installeren. probeer er op te letten voordat je hem afhaalt of hij (liefst/mogelijks) compatibel is met w7...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan