Beenieuw wat de funktie van dit miniatuurtje is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste vrienden en evtl vriendinnen (moeten zich melden),

Mijn Computernaam is » L480G « en ik vind op iedere externe drive dit terug middenin andere mappen.

Miniatuur.JPG

Walter-cartoon.JPG Graag een goede uitleg, hoewel ik niets anders verwacht.

Beste groeten en fijn weekeinde,

Walter (gaat naar Brugge - kleine 2de verblijf in het midden van de stad op 5min van de grte markt (misschien ook een mogelijke plaats voor een treffen van jong en oud).

Windows 8.1 op ► Desktop PC: ACER Veriton L480G | CPU: Pentium Dual Core E5300 @ 2.6GHz | Mainboard: Acer – EG43LMK | BIOS: Acer P01-A3 | I/O Ports: 2 x Serial, 1 x Parallel, 8 x USB; USB Bus: 4 x 4, 1 x 2 | RAM: 4 GB Multi-Purpose Card reader | 1 x SSD 128GB Samsung 830 Series, 1 x 2TB LaCie eSata, 1 x 2TB USB LaCie, 1 x 1TBUSB iOmega, 1 x 500GB USB Samsung Portable, 1 x 250GB HP Portable | Optical Drives: DVDRAM GT30N + BluRay USB BE06LU10 | Display: Standard PnP 1600 x 1200, 6500 K, 2 x DVI, 75Hz | Video: Intel G45/G43 Express Chip | Printers: BW: Samsung ML1640 Laser, CLR: EPSON SX420W Inkjet CMYB 4 cartridges | Audio: Intel High Def. + Realtek High Def., AnvSoft TShare Virtual Sound proc. With Logitech speakers | Network: Marvell Yukon 88E8071 PCI-E Gigabit Ethernet controller | O.S.: MS Windows 8.1 Pro 32-bits | BIOS: Acer, Version: ACRSYS + SMBIOS Version: P01-A3 ◄
 
ik vind zelf nergens op mijn externe schijven zo een vermelding betreffende mijn eigen account terug ...
dit is ook de eerste keer dat ik hier van hoor !
*m.a.w. een raadsel !
 
...dus kan ik dat verwijderen? Zou ik er eens op klikken?
Toch een vreemde historie. Ik heb het op alle schijven zonder dat ik weet hoe het daar komt.
 
heb jij een gebruikers map verplaatst van de C schijf ( waarschijnlijk een SSD ) om vervolgens op je externe schijven programma's en andere data weg te schrijven ?
dan kan het inderdaad om die reden zijn dat je deze vermelding op al je externe schijven heb ...

*zelf gebruik ik ook een SSD maar ik heb géén enkele map verplaatst naar een externe schijf ..
wens ik een programma niet op de C te installeren dan geef ik immers tijdens de installatie al aan waar deze dient geinstalleerd te worden ...

op je vraag of je deze dan ook zomaar mag/kan verwijderen heb ik deze keer geen pas klare antwoord gereed ...!
 
Ook geen mappen verplaatst.
'k Zal eens kijken in de mapopties.
Er op klikken toont een map met de favorieten.
Eentje heb ik gewist op één va de HDD's. Er gebeurt niets. Ik denk dat we ons geen zorgen moeten maken.
Alleen zou het tof geweest zijn te weten wat het betekende.
mvg / WW
 
je bedoeld dus dat nadat je er op geklikt heb er zich een map opent waarin al de snelkoppelingen van je favorieten staan ..
wel zo heb ik op 1 van mijn externe schijven ook een map genaamd " favorieten " maar deze is daar niet vanzelf gekomen deze heb ik daar bewust neer gezet ..
waarschijnlijk werd jouw map " favorieten " gedeeld met andere gebruikers daar er in je eerste afbeelding ook de map Kevin_Katrin _old vermeld staat en de map Contactpersonen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan