Belgacom/Skynet zegt "mailbox bijna vol" ? Hoe oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Gaat over Windows7 - mail in windows Live.
Wij hebben verschillende malen van Belgacom een mail ontvangen met de vermelding "uw mailbox is bijna vol, gelieve uw mails te verwijderen". Inderdaad wanneer wij bij Skynet inloggen op onze webmail zijn de 1024 beschikbare MB bijna volledig ingenomen. Echter is er nergens een mogelijkheid te bespeuren om de mailbox zo in te stellen dat bij plaatsgebrek steeds automatisch de oudste mails worden gewist en dit bericht niet meer kan verschijnen. Bovendien kan, als men de oudste mails handmatig wil deleten, niet onmiddellijk naar de laatste pagina gegaan worden, maar moet men eerst 1000MB aan mails opladen om tenslotte bij de laatste te geraken?
Hoe kunnen de instellingen van m'n mailbox aangepast worden? Nergens op het net heb ik daarover enige informatie kunnen bij elkaar googlen, ook niet bij Belgacom! Wie kan mij helpen. Met dank bij voorbaat! Ferre
 
Mailbox bijna vol!

Mailbox bijna vol!

Ok bedankt, zal dat eens nakijken. Het is een probleem dat zich voordoet op de computer van m'n zus en waarover ze mij gebeld heeft (ikzelf gebruik Thunderbird). Maar wil dat dan zeggen dat eens de mails zijn gedownload van de server ze steeds onmiddellijk worden gewist en bv niet meer op een andere PC zijn te downloaden?
 
Maar wil dat dan zeggen dat eens de mails zijn gedownload van de server ze steeds onmiddellijk worden gewist en bv niet meer op een andere PC zijn te downloaden?
Je kan dit instellen bij sommige software dat het zoveel dagen op de sever moet blijven, als je niet wil bewaren zal je ze niet kunnen binnen halen op een andere computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan