Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze week 1 telefoontje gehad van Tele 2 met de vraag of ik niet wou overstappen van belgacom naar Tele 2 (voor mijn internet)
Ik zou 2 maanden mogen proberen en het zou 10 euro per maand minder kosten.
Daar ik niet geneigd ben om van den os naar den ezel te springen vraag ik het liever aan jullie.

De vraag is dus: Wat is jullie ervaring met Tele 2 ?
 
Ik heb deze week 1 telefoontje gehad van Tele 2 met de vraag of ik niet wou overstappen van belgacom naar Tele 2 (voor mijn internet)
Ik zou 2 maanden mogen proberen en het zou 10 euro per maand minder kosten.
Daar ik niet geneigd ben om van den os naar den ezel te springen vraag ik het liever aan jullie.

De vraag is dus: Wat is jullie ervaring met Tele 2 ?
ik zou het NIET doen:heb vernomen dat dit een dikke shit firma is

SIMBA
 
veel mensen hebben probs met tele 2

zoals collega van mij...kon niet meer op internet,modem kapot..komen we vervangen maar na 1 maand nog niks.
Telefoon nog zoiets...kon wel bellen maar niet gebeld worden door andere providors
 
Niets gaat boven een goede kabelaansluiting. Je betaalt iets meer maar je krijgt ook veel meer comfort. Ik ben tegen alle inbelsystemen en draadloze verbindingen. Installatieproblemen, configuratieproblemen, telkens inbellen voor verbinding, tijdelijke onderbrekingen, en ga zo maar door ....
Kabelverbinding werkt veel soepelder en veel sneller met veel minder problemen.
 
er is geen plaats genoeg op dit forum om mijn belevenissen met tele2 neer te schrijven.de brief wisseling en e mails naar tele2 kan ik niet meer tellen.antwoorden doen ze nooit.Technische problemen kunnen ze niet oplossen,volgens hen de fout van Belgacom????Surfen wordt stilaan een hel ipv een hobby
 
Enige positieve ervaringen die ik hoor van vrienden en kenissen van koper paar providers zijn dommel en edp net. Zij halen niet de extreme telenet downloadsnelheid , maar zijn wel veel flexibeler , en bij edp net zijn ze volop bezig met 24 mbits lijnen op adsl2 principe. Jammer genoeg momenteel niet beschikbaar voor mij :-(
 
Ik ben in dezember vorig jaar overgestapt van belgacom naar euphonynet, geen problemen gehad.De snelheid is dezelfde als bij belgacom adsl go, maar €10 per maand minder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan