Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer M4A om te zetten naar M4R vanuit itunes.
De stap om M4A te wijzigen in windows verkenner lukt niet.

Ik zie na de naam van de song de extentie niet staan om die te wijzigen. .m4a naar m4r

Kan iemand helpen?
 
Ik zie na de naam van de song de extentie niet staan om die te wijzigen. .m4a naar m4r

dan dien je waarschijnlijk via het Configuratiescherm > mapoties > weergave ...het vinkje uit te zetten bij " extensies voor bekende bestandstypen verbergen ".
bevestig je aanpassing met toepassen en ok .

in feite dien je maar de extensie .m4a te veranderen naar .m4r om een beltoon aan te maken ...
maar wellicht gaat deze te groot zijn en dien je dus deze in te korten ...
 
Het probleem is dat ik die extentie niet zie op mijn scherm, dus wijzigen wat je niet ziet is niet mogelijk.
Ik zie na de songtekst in windows verkenner niet .m4a
 
ik herhaal ...dan dien je waarschijnlijk via het Configuratiescherm > mapoties > weergave ...het vinkje uit te zetten bij " extensies voor bekende bestandstypen verbergen ".
bevestig je aanpassing met toepassen en ok .

Ashampoo_Snap_2015.01.25_16h02m06s_002_.png
 
ik herhaal ...dan dien je waarschijnlijk via het Configuratiescherm > mapoties > weergave ...het vinkje uit te zetten bij " extensies voor bekende bestandstypen verbergen ".
bevestig je aanpassing met toepassen en ok .

Bekijk bijlage 13718

Het keuzerondje markeren "Verborgen bestanden , mappen en stations weergeven" . Er is een groot verschil tussen iets aan en uitvinken of een keuzerondje markeren .
Daarna op toepassen > OK klikken.
 
dacht dus dat het duidelijk genoeg was ....blijkbaar niet dus ...bedankt voor de aanvulling .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan