Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Is het niet (meer) mogelijk om geplaatste berichten wat later nog aan te passen.
Stel ik zet iets te koop maar vergeet de prijs en wil die later erbij zetten.
Ik zie hiervoor toch nergens een bewerk of edit knop.
 
http://www.pctuts.be/showthread.php?t=30687

hier staat een toets voor te bewerken zene

grz ;)

Ben ik dan blond want ik zie die echt niet.
ik zie quote off en snel antwoord en dit overal.:vraagteken:
Ik zie nu hier direct na het posten die knop wél staan,maar op je link niet hoor,zie prtsc
topic2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er staat toch: laatst aangepast door Silverwing om 10:03
Dan moet die knop er toch staan, of hoe hebt u het anders gedaan?
 
Er staat toch: laatst aangepast door Silverwing om 10:03
Dan moet die knop er toch staan, of hoe hebt u het anders gedaan?

Ja hallo word eens wakker!
Mijn vraag ging over het ontbreken van de bewerk knop,duidelijk te zien op de foto!!
Alleen hier(biij feedback dus,waar ik nota bene daarstraks zelfs nog niet kon posten) staat die er nu wel,maar nergens anders waar ik post zie ik die knop staan,of het moest zijn dat die maar enkele minuten actief is.
 
Je krijg er een paar van mij kado

edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif
edit.gif



Geintje, ik heb geen idee waarom jij dit niet hebt, heeft misschien iets met rechten te maken.
 
hoeveel moet da kosten dan zal ik het veranderen

grz ;)

Ik heb nooit iets gemeld dat ik de prijs wou bijzetten in dat topic,ik schreef toch "stel".
Wat ik wel wou veranderen was er bijvoegen dat die kaart nog tot 4-10-2009 in garantie is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja hallo word eens wakker!
Mijn vraag ging over het ontbreken van de bewerk knop,duidelijk te zien op de foto!!
Alleen hier(biij feedback dus,waar ik nota bene daarstraks zelfs nog niet kon posten) staat die er nu wel,maar nergens anders waar ik post zie ik die knop staan,of het moest zijn dat die maar enkele minuten actief is.

U post uw bericht om 21.58 en past het aan om 22.03, dus 5 minuten later. Hoe ga je dat doen zonder de "bewerk" knop?
 
Toen ik registreerde was de ' bewerkknop ' 5 minuten geldig geloof ik.
Vipleden hadden de knop permanent toen.
Een van de voordelen die vip hadden (of nog hebben?).
 
Toen ik registreerde was de ' bewerkknop ' 5 minuten geldig geloof ik.
Vipleden hadden de knop permanent toen.
Een van de voordelen die vip hadden (of nog hebben?).

Nu staat die knop er ook niet meer bij (in een post van gisteren).
De tijdsduur om te bewerken weet ik ook niet.
Zullen we eens een "GIL" om hulp geven richting Ivan?

Ivan Ivan Help Help (lachen)(lachen)
 
Nu staat die knop er ook niet meer bij (in een post van gisteren).
De tijdsduur om te bewerken weet ik ook niet.
Zullen we eens een "GIL" om hulp geven richting Ivan?

Ivan Ivan Help Help (lachen)(lachen)
Ik dacht dat je het nooit zou begrijpen,maar nu je het zelf ook voorhebt(lachen)
Hopelijk heb je nu ook al door dat mij vraag om te bewerken over een ander topic ging dan wat je gezien hebt dat ik hier heb aangepast?
 
Ik dacht dat je het nooit zou begrijpen,maar nu je het zelf ook voorhebt(lachen)
Hopelijk heb je nu ook al door dat mij vraag om te bewerken over een ander topic ging dan wat je gezien hebt dat ik hier heb aangepast?

Dat die knop daar maar tijdelijk staat is op bijna alle fora zo.
Indien u na die tijd nog iets wilt aanpassen aan een bericht van u moet u een pm sturen naar één van de medewerkers en vragen om het bericht alsnog aan te passen.

Uit de FAQ:

HTML:
Kan ik mijn berichten wijzigen of verwijderen?

Als je geregistreerd bent en ingelogd, dan kun je je berichten wijzigen en verwijderen (tenzij de beheerder deze opties heeft uitgeschakeld). Het kan zijn dat je je berichten slechts gedurende een bepaalde periode kunt wijzigen, afhankelijk van hoe de beheerder het forum heeft ingesteld.

Als je je berichten wilt wijzigen of verwijderen, klik dan op de knop  bij het desbetreffende bericht. Als jouw bericht het eerste bericht van een discussie is, dan kan het zijn dat je met het verwijderen van je bericht de hele discussie verwijdert.

Als je je wijzigingen hebt aangebracht, kan er een opmerking verschijnen waarmee andere gebruikers worden ge�nformeerd dat jij het bericht hebt gewijzigd.

Als de datum en tijd van de wijziging eruitzien als een link, dan kun je daarop klikken om de verschillen te zien tussen de oorspronkelijke en de gewijzigde versie (of alle verschillende versies als er meerdere wijzigingen waren).

Kunnen anderen mijn berichten wijzigen?

Beheerders en moderatoren kunnen ook jouw berichten wijzigen. Als ze dat doen, zal er niet altijd een opmerking staan om andere gebruikers te laten weten dat het bericht gewijzigd is.
 
Vip leden kunnen altijd hun bericht aanpassen, gewone leden binnen de 5 min na dat hun bericht geplaats is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan