Status
Niet open voor verdere reacties.
welke beroepen heb je in je leven ondertussen al gedaan en waar?

ik ben lasser geweest bij Van Hool
en plaatser en onderhoudswerken van zwembaden sauna's ed bij herlitska in boortmeerbeek
 
Ben altijd orderpicker en reachtruckbestuurder geweest in een opslagplaats van een grootwarenhuisketen. In mijn jeugdjaren nooit naar mijn ouders willen luisteren en niet verder gestudeert, waar ik nu wel spijt van heb.
 
Ben radio-, tv-technieker van stiel: nooit gedaan uiteraard.Na mijn studie;stagair bij de tv-distributie West-Vlaamse in Gistel, daarna 4 jaar Bell Telephone, A'pen, telefoon centrales testen op hard- en software. Onderhoudstech in de diamant (bij de mannen van de tennisraket) de Hoge Raad voor Diamant.SAIT,scheepvaart, maken van radioconsoles (totdat Boelwerf ophield met bestaan!). Inbraak- en brandbeveiliging, medische electronica in het Antwerpse. Drie jaar telefonie in België en Nederland voor een Isralitische firma Kardan Telecom. Mijn voorlaatste job:ruimtevaart electronica (satteliet) bij Verhaert in Kruibeke. Voorlopig is een telecombedrijf, via koper, al 11 jaar mijn werkgever ...
Wat de toekomst betreft ah we zullen zien ...
 
Eerst produktiearbeider in een brouwerij, na 3,5 jaar overgegaan naar industriële elektriciteit. Eén jaar later overgestapt naar hersteller van huishoudtoestellen (15jaar). Nu technieker dnv bij producent keuken-huishoudtoesteel ( witgoed, veel inox en retro design, rara). Op zoek naar nieuwe baan/ uitdaging: functie als atellier verantw. of verantw. dnv ( dienst na verkoop).

Opleidingen, industriële elektriciteit (A), nadien avondsch. tv technicus,opname & weergave technieken, koeltechnicus.
Studeerde eerst ni graag, nadien niks anders dan bijleren.... gek hoe het toch kan keren.
 
Laatst bewerkt:
Studeerde eerst ni graag, nadien niks anders dan bijleren.... gek hoe het toch kan keren.

Hier net hetzelfde ghost, maar een beetje in andere zin. Studeerde wel graag en was een goed student, maar dan enkel in vakken die me intresseerden. Andere vakken vond ik maar bijzaak en vond toen dat die allemaal niet nodig waren.
Vakken waar ik echt heel goed in was. : Wiskunde en elektronica.
 
Met 14 begonnen werken in "De grote firma Bekaert". Eerst metalen mandjes assembleren. Daarna in dezelfde firma profieldraden gemaakt. Profieldraden zijn alle NIET ronde draden. Je kan het zo gek niet bedenken of het bestaat. In dezelfde firma gepromoveerd na examens naar Brigadier. Dit is verantwoordelijke van de afdeling. Heb me altijd blijven intersseren voor electronika en alles wat erbij hoorde. Moest ook van alles weten hoe het in elkaar zat en werkte. Als een van de eersten met pc begonnen. Was indertijd de eerste die presteerde om een goed programma samen te stellen voor bijhouden van profielrollen. Hierdoor kreeg mijn afdeling de eerste pc binnen de productieafdelingen. Aan 50jaar overgestapt naar verantwoordelijke centraal magazijn. Helpen opstarten SAP in de firma. Op 55jaar gestopt met werken regeling brugpensioen. Op 60 op officieel pensioen. Dus al die tijd één baas ('t vrouwtje niet meegerekend)
 
Ik ben al vanaf 1983 boekbindster en de laatste twee jaar help ik mee met het foliedrukken
en doe dit met veel plezier nog steeds.
 
Op leercontract geweest 1 jaar houtbewerking en daarna 1 jaar leercontract wegenbouw. 3 jaar in vlees gewerkt. Dan 2 jaar aanleggen van tennispleinen. Metsendiender geweest waar ik 4 metsers dienden zonder kraan. Dan 15 jaar gewerkt stansen van kunststoffen met cnc machiene. Firma gestopt en overgegaan als voorwerken in beschutte werkt plaats als stanser en begeleider, nu bijnale 1 jaar hulp monitor en dat zal waarschijnlijk zo zijn tot mijn 58 jaar brugpensioen.
 
Laatst bewerkt:
Op leercontract geweest 1 jaar houtbewerking en daarna 1 jaar leercontract wegenbouw. 3 jaar in vlees gewerkt. Dan 2 jaar aanleggen van tennispleinen. Metsendiender geweest waar ik 4 metsers dienden zonder kraan. Dan 15 jaar gewerkt stansen van kunststoffen met cnc machiene. Firma gestopt en overgegaan als voorwerken in beschutte werkt plaats als stanser en begeleider, nu bijnale 1 jaar hulp monitor en dat zal waarschijnlijk zo zijn tot mijn 58 jaar brugpensioen.

Bij Tennis Perdaen ? Ik heb daar ook nog 8 jaar gewerkt ( van mijn 16 jaar tot 24 jaar )
 
Laatst bewerkt:
Bij Tennis Perdaen ? Ik heb daar ook nog 8 jaar gewerkt ( van mijn 16 jaar tot 24 jaar )

Ja juist was juista achter mijn deur is in de tijd over genomen door iemand uit kortrijk en is nu helemaal naar daar verhuist.
 
Dan woonde gij in den tijd op zele durmen aan de motoclub de durmevrienden ale , tot ca 1986 heb ik daar gewerkt in de ploeg van Hugo Van De Voorde , Andre Van Den Durpel , Paul Van Den Durpel , Avil Smekens en de Phi Da was nog nen tijd da ze zo een bende dronkaards
 
Die andre ken ik nog dat was een zuiper moest nog 2 jaar werken was een betweter.
 
De Wereld is klein hé , Andre en Hugo zijn ondertussen overleden . Andre Longkanker en Hugo een hersentumor en verder had je nog " Zeun " ( Eugene den dikken ) Gilbert da waren zo de bekendste en misschien ken je Marinus Borgers ook nog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan