Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een film gedownload en wil deze naar een usb-stick kopiëren om op de tv af te spelen maar dit lukt me niet.
Op de stick is nog 15GB plaats maar ik steeds de volgende melding ,
Bestand is te groot voor het doelbestandsysteem
Type VLC Media file (.mkv )
Grootte 8,11 GB
De film is in 1080P.
Ik heb ook al een andere stick geprobeerd maar met hetzelfde resultaat.
Alvast bedankt..
 
Een USB stick wordt standaard geformatteerd op FAT32. Eén van de limitaties hiervan is dat de bestandsgrootte maximum 4GB bedraagt.
Je kan een USB stick herformatteren naar NTFS, MAAR dan is er een zeer grote kans dat je TV deze USB stick nietmeer herkent dan! Indien je deze kunt streamen van een PC of andere media player naar je TV over het netwerk bijvoorbeeld, moet dit wel lukken.
 
zoals Ddragon vermeld herkend de tv enkel FAT32 geformateerde sticks...

d.w.z. dat je de film dient te bewerken , je zal deze moeten splitsen in 2 of 3 delen .
er bestaat gratis te gebruiken software daar voor ..of een 30 dagen probeer versie met de volledige functies ( zoek op ashampoo shrink & burn 3)

ook de WinAVI-all-in-one kan de film splitsen tijdens het omzetten naar de stick maar dit is een betalende programma.
 
Als ik een film rechtstreeks op tv wil tonen, gebruik ik meestal het dvd formaat. Door de diverse bestanden in de VIDEO_TS, gaat dit wel. De bestanden zijn dan maximaal 1Gb groot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan