Hallo,

Ik wil een recovery disc downloaden, maar ik heb geen mogelijkheid om een bestand te downloaden.
Wat moet ik hiervoor doen?

Mvg,

Dogegg
 
Nogmaals proberen. Als je geen enkel bericht geplaatst hebt, kan je niet downloaden.
Het bericht hierboven is Uw eerste. Dus nu zou het moeten lukken.
 
Helaas, ik snap er niks van!
Nu pas begrijp ik het en het downloaden is inmiddels gelukt.
Fijn! Bedankt.

Zie hier aan de linker kant van het scherm op deze hoogte. Daar staat berichten. Als U voor de 1e maal op de site kwam had je nog geen bericht geschreven.
Met de vermelding hier helemaal bovenaan dat je niet kon downloaden, schreef je meteen je eerste bericht. Dus na dat eerste bericht kan je WEL downloaden.
Zo blijft het nu want telkens je een nieuw bericht plaatst, loopt de teller op. Zo eenvoudig.
 
beetje stom, maar ik plaats nu ook een bericht zodat ik hiervan iets kan downloaden
 
beetje stom, maar ik plaats nu ook een bericht zodat ik hiervan iets kan downloaden

Nou, zo stom is dit niet hoor. Dit is een bewuste keuze van ons.
Pctuts is en blijft een forum. De downloads zijn een extra service van ons forum.
Downloaden kost ons bandbreedte. Om te voorkomen dat iedereen zonder gebruik te maken van het forum kan downloaden hebben wij het forum zo ingesteld dat men eerst een bericht moet plaatsen.
Dit komt alle forumbezoekers ten goede.
 
Nou, zo stom is dit niet hoor. Dit is een bewuste keuze van ons.
Pctuts is en blijft een forum. De downloads zijn een extra service van ons forum.
Downloaden kost ons bandbreedte. Om te voorkomen dat iedereen zonder gebruik te maken van het forum kan downloaden hebben wij het forum zo ingesteld dat men eerst een bericht moet plaatsen.
Dit komt alle forumbezoekers ten goede.

Hey ja, op die manier begrijp ik het wel. Ik had mij nu wel vooral ingeschreven om die download te kunnen bemachtigen. Nogal moeilijk te vinden op andere plaatsen. Dus maar goed dat jullie het voor handen hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan