Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het ophalen van media heb ik waarschijnlijk iets doms gedaan. Nu krijg ik steeds de melding: Dit type bestand wordt niet ondersteund of de vereiste codec is niet geïnstaleerd.
Alleem foto's worden nog opgehaald, maar geen filmclips meer van mijn Panasoniccamera en van mijn fotocamera, en ook muziek wordt niet meer opgehaald.
Hoe kom ik aan de vereiste code?
Ik heb een herstelpunt op mijn computer gemaakt, maar dit mag niet baten.
 
zit in je Panasoniccamera en van mijn fotocamera een sd kaartje ...indien zo kun je deze niet via een cart reader benaderen .
wat betreft het ophalen van muziek , hier bedoel je dan dat je problemen onder vind om via youtube muziek op te halen veronderstel ik ...indien zo welke youtube downloader gebruik je dan !

**graag wat meer info ..
-windows versie
-merk/ model cammera's

***probeer een herstelpunt van 3 of 4 dagen oud te benaderen !
 
Ik denk niet, dat je mij begrijpt. Als ik normaal in Adobe Premiere Elements 7.0 werk, dan haal ik media (bestanden) op uit mijn mappen in mijn computer. Normaal gesproken kon ik allerlei bestanden bewerken, zoals: Filmfragmenten(.MOD) is MOI-bestand (MPEG), Quick Time-film (.MOV), MP4-video(.mp4) en MP3 bestanden. Dus niks via een cartreader of via youtube.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan