Beveiligd opstarten in windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

ulla545

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb sinds juli 2010 een nieuwe desktop met windows 7. Ik zou graag willen upgraden naar windows 8, maar de upgradeassistent geeft aan dat "Beveiligd opstarten" niet comptabel is met de pc.

Mag ik nu toch naar windows 8 upgraden ? Heb op internet geen uitsluitsel kunnen vinden. Onder windows 7 vind ik deze functie zelf niet.
Ik heb hier in verschillende berichten gelezen, dat leden de windows 8 op hun desktop gebruiken, zonder problemen.

Graag jullie advies. groetjes
 
de veilige modus die we kennen bij xp , vista of de windows 7 is er niet bij de windows 8
de veilige modus in de windows 8 kun je opvragen door de optie te selecteren " windows startup settings " .
Bekijk bijlage 9792
na de herstart kom je dan in een andere menu en ziet er uit als onderstaande afbeelding ..
Bekijk bijlage 9958
hier kies je dan de optie nr5 " opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden.
weer dien je te herstarten ...
deze keer start de pc ook op in de veilige modus ...
om de veilige modus te verlaten herstart je gewoon de pc ..

ik werk zelf met een desktop en gebruik de windows 8 pro x64 nl
de upgrade advisor gaf me tevens een melding dat er van de 130 proggramma's die destijds op de win7 geinstalleerd waren er maar 7 waren die effectief niet meer op de windows8 konden gebruikt worden ...
van de overige 123 heb ik nu de helft terug geinstalleerd ...deze werken ook probleemloos..
 
Laatst bewerkt:
indien jezelf een cd/dvd kunt branden , ga je voor de digitale upgrade van 30€
kun je dit niet dan neem je de optie om ook de dvd aan te kopen voor 60€
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan