Beveiligde afbeeldingen verwijderen op gsm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo, Ik heb een gsm van Sonyericcson k800i heb ik gekocht in een proximuspacket.

Maar er staan afbeeldingen op en een clipje van proximus die ik niet kan verwijderen en is toch geheugen voor niets he? Nu zou ik die willen verwijderen maar hoe? Bestaat er daar voor geen programmatje dat ik dit kan? Zo niet zullen ze er blijven opstaan zeker :p

Yves;)
 
Er circuleren programmakes op internet waarvoor je iets moet betalen maar in hoeverre die koosjer zijn ?
Ik weet dat vroeger sommige winkels die GSM's verkopen dit doen voor een vergoeding.
Dat was probleem als je een GSm koopt in een packet en schijnbaar nu nog steeds.
 
Ja ik vind dit echt lastig....

Maar zal wel mijn gerief vinden zeker :p
 
Nee niet wat ik zoek veel blote madammekes en alle progs werken met codes die ik moet ingeven, ze geven u dan een code en ze werkt nog niet ook dan :p
Maar toch bedankt voor te reageren;)

Yves
 
ook gedaan niets van te vinden... :p het is afbeeldingen en clipjes die geblokkeerd staan op de gsm die ik eraf wil :p heb wel op die ene site daar van u iets tof gevonden. je kon je beeld overdragen van je computer naar je gsm en dingn doen op de gsm die op je computer zichtbaar zijn zou ik wel willen :) Ziet er heel tof en gemakkelijk uit :p

Yves
 
ik heb een sony ericsson z520i en ik heb ook enkele afbeeldingen staan die er niet af kunnen. Ook niet als ik de gsm via bluetooth verbind met de pc en ze zo wil wissen.
En mijn gsm was geen pack. denk dat het kan, maar enkel mensen van Se weten hoe vrees ik.
Zo kan je ook door bepaalde acties te doen de lichtsterkte van je buitenste scherm aanpassen ( via de service ) en dat weten ze in de winkel ook niet hoe en staat ook nuiet in je boekje.

hopelijk weet dit iemand. dan kan ik dat ook gebruiken ;)
 
ik denk eerlijk gezegd niet dat het een met het ander te maken heeft.
Het feit dat een gsm gelockt is heeft volgens mij alleen te maken met de faciliteiten van het netwerk en de provider. aangezien we die telefon voor alles kunnen gebruiken denk ik niet door hem te unlocken dat je de afbeeldingen wel zal weg krijgen.
denk eerdere dat het interne keuken van Se is om dat te kunnen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan