Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn beveiliging in powerpoint werkt niet,kan het niet aanklikken staat in het licht grijs.-m-
Wie kan mij helpen aub
Dank u
Groetjes

Sweetieke
 
Welke versie van PowerPoint ?

Welke versie van PowerPoint ?

87546485ac2b9667.jpg


Bedoel jij de wachtwoordbeveiliging of de beveiliging tegen ongewenste Macro's of alletwee?

En heb jij ook zo'n vakje bij Opties - Welke versie draai jij van PowerPoint ?
Kan je zien in de Help/info bovenaan....
 
Probeer eens op Standaard in te stellen

Probeer eens op Standaard in te stellen

Ik zou dan dit hieronder even uitvoeren want het moet zijn dan Powerpoint toch niet helemaal normaal staat ingesteld en/of geïnstalleerd

875464acfe43e153.jpg


875464acfe4233ae.jpg
 
Thx Daddycool,

dit had ik al gedaan maar vermits ik de cd niet in mijn bezit heb liep dit op een flopper uit,kon in geen enkel office programma meer,heb dan systeemherstel gedaan-m-

Vrijdag heb ik de cd in mijn bezit,heb nu een vraagje,als ik de huidige office verwijder,ben ik dan alles in mijn documenten wat ik met een van de office programma's gemaakt heb dan ook kwijt?
Zou dan de office nadien terug eropzetten of overschrijft die automatisch is dezelfde als er opstaat.

groetjes

Sweetieke
ps,Bedankt om te reageren en de hulp ;)
 
Documenten worden nooit verwijderd bij vervanging van het programma zelf. Die blijven gewoon staan waar ze zich bevinden en je kan deze nadien weer gewoon gebruiken.
Het is enkel een mini probleemje in geval je met Office Outlook zou werken. Dan moet je eerst je adressen en mails opslaan om ze daarna terug te kunnen inladen.
 
Hallo Daddycool,

Ik heb het gedaan nu via standaard instellen en dit is gelukt met de cd,heb de office niet moeten verwijderen en terug opzetten.:duimop:
Bedankt voor de hulp.
Groetjes
Sweetieke

Dit onderwerp mag afgesloten worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan