Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg om de 2 dagen bijna de melding onderaan dat mijn beveiliging niet up to date is en de automatische updates zijn uitgeschakeld.
ik ga dan naar configuratiescherm en beveliging en schakel ze weer in en o.k.
maar een paar dagen later komt bij het opstarten datzelfde teken .
wat kan ik daaraan doen ?
ik vink nochtans alles aan en dat er iedere dag updates mogen geupdated en geinstalleerd worden

grtn
guy

ps : ik werk ook met AVG Free en Advanced Systeem Care Free
 
het is alle zins raar dat de instelling die je gedaan heb naar "" updates automatische installeren ( aanbevolen ) "" niet bewaard blijven !!
heb jij toevallig dan ook de Windows in gebruik in een virtuele omgeving met name returnil of Timefreeze..?
 
over welke Windows gaat het hier ..?
ene ben jij de hoofd gebruiker en dus aangemeld met het administrators account of eerder met het gast account (deze heeft dan minder rechten, waar door ook geen veranderingen behouden blijven )
 
Als je de computer niet elke dag aanzet, en pas maar om de 2 of 3 dagen zijn de virusdefinities van uw antivirus veroudert en krijg je rechtsonderaan in uw scherm een waarschuwing dat je beveiliging niet meer up to date is, en deze moet bijgewerkt worden.
Hoe staan de updates en meldingen van AVG ingesteld?
 
@ Swake
das een goede opmerking van je ...
daar had ik zelf nog niet aan gedacht dat dit dus van de antivirus zelf kon komen en ging er van uit dat hij het over de Windows updates had !
 
dag Luc ,
heb dus die FIX LATEN DRAAIEN EN HIJ TOONDE DE EEN PAAR RESULTATEN

OA WAARVAN" 2 UPDATES WINDOWS WERKEN NIET AUTOMATISCH "/ "NIET GEREPAREERD"
EN DAN NOG "EEN PAAR GEREPAREERD" WAARONDER OOK DIE WINDOW UPDATES ? RAAR !
MAAR ALS IK OP DE NIET GEREPAREERDE KLIKTE MOEST IK ZE VEZENDEN NAAR Windows dus voor hulp of herstel maar ik kon geen 1 keer de verificarie code invullen
altijd fout
wel 10 maar een andere code ingegeven maar noppes
dus we gaan moeten verder zoeken zeker ,
 
**Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"

Type hier het volgende in:

net stop wuauserv " enter "
geef daarna de opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en druk "enter"
als laatste opdracht geef je nu net start wuauserv in en klik je op "enter"

Hiermee wordt de service automatische update gestopt, alle gedownloade data wordt verwijderd en de service wordt opnieuw gestart.
Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat er in de map Softwaredistribution een fout zit.
Let wel:
de map wordt weer opnieuw aangemaakt door het proces "Windows Update" en zal ook weer opnieuw gevuld worden.
Eventueel geweigerde updates zullen opnieuw aangeboden worden!
 
dag , als ik dit lees dank ik ( voorlopig toch ) dat er iets gebeurt is in die richting .
gisteravond kreeg ik bericht dat er een 11 tal updates waren en die geinstalleerd.
vandaag zie ik dat alle vorige verwijderd zijn in de geschiedenis van de updates en alleen die laatste 11 erop staan
misschien is nu gebeurt hetgeen gij bedoelt .
voorlopig nog niet dat vervelende bericht gekrgen van "automatische updates uitgeschakeld "
dus wie weet
ik ga toch uw oplossong opslaan en afdrukken voor het geval
gij ook als al de andere bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan