bewegend bureaublad in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
bij vista ultimate was er een bewegend bureaublad bij windows 7 home en andere is dit niet
is er iemand die daar een oplossing voor heeft om toch bv een waterval of een beekje te zien lopen enz

bedankt op voorhand
 
Als je dit bedoeld Informatie over Windows DreamScene

Heb je Windows Vista gehad en gebruikte je Dreamscene? Helaas is dit niet standaard in Windows 7 geactiveerd. Voer de volgende stappen uit, om deze functie ook in Windows 7 te kunnen gebruiken:

1. Download Dreamscene Enabler: Bekijk bijlage DreamScenes Enabler.rar (uitpakken met bv winrar)
2. Open dit programma en druk op “Enable”

ds.png
3. Nu kun je *.mpg en *.wmv video’s als bewegende achtergrond instellen

Mocht het voor komen dat de tekst van je icoontjes op je bureaublad niet goed zichtbaar zijn, voer dan de volgende stappen uit (Engels):

1. Set Folder Options to Show hidden files, folders
2. Set *.mpg or *.wmv as Desktop
3. Right-click desktop > Personalize > Desktop Wallpaper.
4. Select the hidden *.jpg
5. Set *.mpg or *.wmv as Desktop again
 
bedankt voor de uitleg
zal het eens uitproberen
maar met die uitleg in het engels ben ik niet veel want daar heb ik niet kaas van gegeten
toch bedankt
 
Dergelijke zaken zijn weggelaten omdat vista te log was en te veel resources gebruikte. Doe zulke dingen alleen als je systeem het aan kan en dus per definitie recent is.
 
ik heb dat programma geinstalleerd maar mij pc blokkeerde heb terug moeten gaan naar een herstel punt
 
Bedankt voor deze info. Zelf ga ik er van af blijven hoor.
Orbit is vnl gekend van minder legale praktijken, misschien is die rarfile besmet geraakt.
Als aero ingeschakeld is moet het er goed uitzien en zal die Engelstalige dingen niet nodig zijn. Morgen zoek ik eens om dit te activeren zonder een prog waar je geen controle over hebt en zijn zin doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan