Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Telkens ik mijn pc opstart krijg ik het volgende venster(mededeling): Use source: C:\hp\tmp\src\setup\unloadIntent\ OK dan : the path : C:\ idzm als vorige + \unload.msi cannot be found. Verify that you have access to this location and try again, or try to find the installation package "Unload msi " i na folder from which you can install the product Unload. OK en ik krijg terug het eerste venster.

Ik kan dit tijdelijk verwijderen met Windows taakbeheer en het blijft weg zolang mijn pc aanstaat. Eens terug opstarten en het is daar weer.

Ik heb het volgende geprobeerd: systeemherstel, T remover, register laten cleanen.
Geen resultaat.
Weet iemand hoe ik dat "spul" definitief kan verwijderen.

Van harte dank,

Koekoek

[OPLOSSING]Het probleem van die unload is opgelost: ik heb op google ingetypt: uninstall Hp.... en kwam ik op een prog. : HP All in one Series Web Release en "uitvoeren" ( 5x werd gevraagd), er kwam een uninstalling process, maar mijn printer functioneerde nadien gewoon verder, zelfs vanuit mijn tweede schijf met Windows 7 ultimate. Bij opstarten op Win XP ben ik die UNLOAD....... venster kwijt [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Koekoek, mag ik eens weten wat voor Windows systeem je gebruikt? Ik gok Windows XP

> Druk start toets in samen met de R toets
> typ in het venstertje: msconfig > enter
> tabblad opstarten
> kijk bij opdracht of je daar iets zie staan dat begint met: C:\hp\tmp\src\setup
> Vink dat uit
> toepassen
> ok
> niet meer weergeven
> opnieuw opstarten > ja
 
Hallo Tsoepke

Hallo Tsoepke

Het gaat inderdaad over XP. Ik ga uw raad eens toepassen.
 
Tjoepke,

Heb uw raad toegepast, maar geen vermelding van C:\hp.......

Alvast bedankt.
 
Heeft te maken met één HP-applicatie nl:

Unload 5.0.0 ({2CADCEAB-D5DA-44D6-B5FC-7DEE87AB3C0C})
install source: C:\setup\UnloadIntent\
publisher: Hewlett-Packard

de "unload.msi" is verdwenen of verminkt, niet volledig verwijderd.
In het slechtse geval is spyware!

Wat deze applicatie doet is me niet direct duidelijk???

Maar om zeker te spelen verwijs ik je, net zoals Ivan, naar:

HJT-logje - Pctuts - gratis computer en internet hulp

grtz.wivy
 
Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Beste Wivy,

Heb logje nagekeken, maar ik begrijp dat niet.
Ik gebruik een printer van HP,zou dat daar iets mee te maken hebben?
Zou ik hem opnieuw moeten istalleren? Maar wat moet ik dan in "software" met de naam hp verwijderen, mijn pc is ook een hp?

Dank voor je antwoord.
Koekoek
 
Als je een hp-applicatie gebruikt ( buiten de driver v/d printer) om bepaalde dingengen uit te printen, zou ik eerst verwijderen en daarna terug opstarten na een nieuwe start-up.

msi staat trouwens voor micro soft installer.

Heeft de toepassing een probleem met 'microsoft installer'???(update????)
Google 'microsoft installer'

Hopelijk is dit een duwtje in de juiste richting!

grtz.wivy
 
Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Beste Wivy,

Wat bedoelt u met een hp-applicatie verwijderen, de hp- printer installatie verwijderen?

Ik heb nu een update gedaan van de Windows installer: geen resultaat.

De automatische updates van Win heb ik enkele maanden geleden uitgeschakeld, om een update te vermijden dat het illegitiem gebruik van ms office 2003 ontdekt zou worden. Zou het daar iets mee te maken hebben?

Dank!

Koekoek
 
Om het heel eenvoudig te houden ja. Meestal wordt er bij de printer een cd-tje mee gegeven met de driver en nog enkele toepassingen bv: een klein foto bewerkings progje, een copiëer machine, ...
Allé alles wat je er in de tijd heb opgezet van deze cd, een nieuwe driver kan je downloaden van de hp-site.

Ik had vroeger ook een scanner de c3500 of 3500c van hp, zelfde problematiek, een Compaq Pressario 1716EA laptop dito.

Suc6 wivy
 
Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Wivy,

Ik heb op de hp-site een nieuwe driver gedownload en geïnstalleerd: geen soelaas. Heb ook op de site Error 1706... ingegeven en men heeft mij een paar oplossingen voorgesteld: uninstall en re-install, met zoeken van Uninstall_L3 in mappen en bestanden via start en zoeken : heeft deze file niet gevonden.
Het is mij nu meer en meer duidelijk dat dit alles inderdaadmet de printer te maken heeft. Eventuele oplossing : de-installeren van hp printer vie conf. en software( maar wat mag ik verwijderen? verschillende aanduidingen beginnen met hp, en mijn pc is ook een hp) en dan met de cd opnieuw installeren.

Zou mijn probleem iets te maken kunnen hebben dat ik de zwarte inktpatroon regelmatig zelf vul?

Hoe dit oplossen?

Nogmaals dank,

Koekoek
 
Koekoek,

Het heeft te maken met alle componenten van HP hulp progjes. Via Google kan je achterhalen wat er van de printer is. Dit kan je ook doen met de installatie cd van je printer.
Dan de soft verwijderen via configuratiescherm/software.

Dit heb ik ook nog gevonden van die site Error 1706:

http://translate.google.be/translat...=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&hs=b1Z


Wat het navullen betreft van inktpatronen, sommige patronen bevatten een resetknopje (na x aantal hervulbeurten treden er problemen op,controle via de contacten op je cartridge).

grtz.wivy
 
Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Beste Wivy,

De opgegeven site geeft geen resultaat.

U schrijft: de soft verwijderen via conf/soft. Maar er staan enkele progr.met hp aanduiding: allemaal verwijderen? ( mijn pc is ook een hp !!)

Als ik met de cd alles opnieuw zou installeren, dan zou het wellicht opgelost zijn, zoals uzelf schrijft.(maar wat mag ik verwijderen?)

Dank

Koekoek
 
Start de bijgevoegde cd (van de printer) zelf op?
Komt er een menu tevoorschijn zoals bijvoorbeeld (ik zeg maar iets):

1) install driver
2) instal hp smartPhotoPrint
3) instal ICC color profile
4) install adobe reader
5) explore cd
6) exit

Hier in mijn vb is nummer 1,2 en 3 terug te vinden via config/soft
4 is een universele reader, heeft niets te maken met de printer afblijven dus!
 

Bijlagen

  • ScreenShot028.jpg
    ScreenShot028.jpg
    59.2 KB · Weergaven: 99
Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Win XP: bij starten pc ongewoon venster

Beste Wivy,

De cd start zelf op en laat zien: installeren-afsluiten.

Op conf/soft staan verschillende hp- vermeldingen:

- hp Boot optimizer
-hp deskjet printer preload
- hp document viewer 6.1
- hp DVD Play 2.1
- hp Imaging device functions 7.0
- hp photosmart 330 , 380, 420 ...........series
- hp photosmart Premier software 6.5
- hp phtosmart - camera 6.0
- hp PSC & officeJet 5.3.B
- hp PSC & officeJet 6.1.A
- hp Solution Center And Imaging Support Tools.

Hopelijk kunt u mij met deze informatie zeggen , wat ik mag verwijderen en zeker niet.

Nogmaals dank voor uw geduld.

Koekoek
 
hp

hp

De cd start zelf op en laat zien: installeren-afsluiten. Geen verder of uitgebreider menu, zoals bij mijne Epson printer?

De cd zelf al eens verkend? cd in de lade steken, Shift ingedrukt houden tot de cd-lezer stopt.Rechts klikken op de cd-station en verkennen.

Ik zou gokken op:

-hp photosmart Premier software 6.5

Het heeft iets te maken met beeldverwerkings software, verder dan dit geraak ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan