Status
Niet open voor verdere reacties.
He allemaal, ik weet dat er software is om je desktop te filmen bijvoorbeeld camtasia.

Is er ook software om je bios te filmen?
 
Ik denk het niet. Als het BIOS is opgestart, is er nog geen besturing opgestart en kunnen er ook nog geen programma's draaien.
Voor zover ik weet bestaan er geen programma's waarmee je vanuit de besturing in het BIOS kan komen.

Het enige wat ik kan verzinnen is ( indien aanwezig ) met de camera van je mobieltje of met een video camera het BIOS te filmen en deze film op de PC zetten.
 
enige manier om dit te doen is via de vga/dvi/hdmi poort een opneem apparaat te zetten.

deze zijn over het algemeen zon 50-60 euro's ^^ , de moeite dus niet.
 
je vindt toch op het net screenshots van bios interfaces? ik heb deze thread gevonden bijvoorbeeld. in de post zie je dat het resultaat met een screenshot zelfs merkelijk beter is dan met een digitale camera genomen.

nu weet ik niet of het filmen ook op deze manier lukt, maar als ik het zo snel even diagonaal lees zou dat moeten gaan, gezien het een geflashte pseudo-bios is die je registreert. in de tut nemen ze een [PRTSCR], maar waarom er geen camtasia ofzo op loslaten?

78526.png

bios-cpu.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan