Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt waarschijnlijk dus Flashen

Je bedoelt waarschijnlijk dus Flashen

Vooralleer je een Bios upgrade doet moet je over alle informatie beschikken van je PC. De gegevens daarvoor moet je opvragen bij de constructeur van het moederbord (bv: MSI-Asrock-Intel-Asus)
Dit moet heel juist gebeuren hoor, is zeker niet gewoon even een progje installeren. Opletten dus !!!
 
De baterij uit uw moederbord halen voor 1 minuut volstaat reeds om de bios terug te recetten. zie wel dat de stekker van uw pc uit het stopcontact getrokken is.
 
Tijd en datum

Tijd en datum

Iedere keer als ik mijn computer opnieuw opstart dan staan mijn datum en tijd helemaal verkeerd ingesteld. bijv.op nov.2002
icon8.gif


Ik verander in de bios de datum en tijd maar als ik de volgende keer weer opstart staat het weer verkeerd. Ook word er tijdens het booten een virus detectie van mijn schijven gedaan.

Heb diverse keren in de bios gekeken en kan het niet vinden.
Volgens een collega is mijn batterij leeg.
Zou dit kunnen? De computer een pentium 4 1800mhz is ca. 7jaar oudr is diverse keren geupgrade. niet het moederbord!

Heeft iemand een tip of oplossing.

Met dank. Jovadu
 
Iedere keer als ik mijn computer opnieuw opstart dan staan mijn datum en tijd helemaal verkeerd ingesteld. bijv.op nov.2002
icon8.gif


Ik verander in de bios de datum en tijd maar als ik de volgende keer weer opstart staat het weer verkeerd. Ook word er tijdens het booten een virus detectie van mijn schijven gedaan.

Heb diverse keren in de bios gekeken en kan het niet vinden.
Volgens een collega is mijn batterij leeg.
Zou dit kunnen? De computer een pentium 4 1800mhz is ca. 7jaar oudr is diverse keren geupgrade. niet het moederbord!

Heeft iemand een tip of oplossing.

Met dank. Jovadu

Batery vervangen op je moederbord.

Mag ik je vragen de volgende keer je een probleem hebt een nieuwe topic te open.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan