bitsettings

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gabriel

Gast
ooit al iemand hiervan gehoord ?? :vraagteken::vraagteken:
nero heeft een gelijkaardige site waar je zo-iets kan vinden en met dezelfde fout ???
het is dus geen harware fout maar een software fout van xp ..... wie weet raad ?? thx
 
blijkbaar heeft niemand hiervan gehoord , maar je moet niet meer zoeken , voor de meeste dvd branders moet je een firmware update doen , ware het niet dat deze voor sommige " oudere " modellen deze niet bestaat
heb gevonden dat NEC zelfs voor de modellen verleden jaar uitgebracht deze ook niet beschikbaar zijn ,je kan die wel vinden via via omwegen
dus een goede raad aan al wie een dvd schijfje niet kan branden koop maar niet direkt andere schijfjes ( heb er zo reeds een 50-tal in de container geworpen ) ga dus maar eerst kijken als de bitsetting wel ondersteund wordt bij de fabrikant ( het gaat dus wel om dvd-r en of rw +/- ) dit heeft dus niks te maken met codec's !!:duimop::duimop:
 
viola hoe een goede dvd brander er moet uitzien
en spreek me dus niet meer dat NEC een goed toestel is
dus een nieuwe ge-installeerd en alles werkt terug ok !;);)
 
Zou het niet kunnen aan dat roxio program liggen want ik heb een ND-2500A firmware versie 1.0A en daar kan ik zelfs bierkaartjes mee branden :taunt:,en mijn andere brander is een ND-4571A firmware versie 1-01 daar heb ik ook nog geen dvds mee tegen gekomen die niet te branden zijn.
En toch vind ik NEC 1 van de betere toestellen hoor :duimop::duimop:
 
IK heb ook problemen gehad met mijn brander van samsung , maar het was de brandsoftware van roxio die de schuldige was ik heb deze software verwijderd en het is opgelost, nu gebruik ik nero of ashampo burning studio 7 .
 
wel toch enkele wakkere leden
een screenshot gemaakt met een ander prog dan roxio en of nero .... jammer dat ik van de vorige versie's dit ook niet gedaan heb even als van wat nec zelf verteld over updaten van de eprom
moet er ook aantoe voegen dat zelfs een gewone dvd ( film ) ook niet herkend word ... het zal dus niet aan de brandstof software liggen
heb enige tijd geleden een post gedaan in tekoop/gratis maar vind dit niet meer terug ook om deze reden ...het prob is dus niet van gisteren , maar ja wat wil je met een merk pc ( siemens ) als de recovery niet meer werkt , nu begin ik te begrijpen waarom windows verlof neemt
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de moeite
heb vandaag een firmware update ontvangen van NEC waarin alle benodige drivers voor de bitsetting voor 2500 en 2510 zitten ..... tof van NEC , heb zaterdag de foutmelding door gemaild , blijkbaar zijn ze op de hoogte van de prob's , en moet ik mijn menig herzien :duimop:
 
aan Nickie ik heb versie 6 en 8
aan Forresblade : update versie nd 2500A 10B 371 KB
aan Ivan : houd dit maar nog een tijdje open :vraagteken:
het is god...... nee nee verslimmen niet mogelijk om via cmd de versie van nec te vinden laat staan om een firmware update te doen .... dus machine voor de ....
( cmd : c: \ necflash version ) ik heb nu reeds spijt dat ik mijn dos copie heb weggegooid ( 12GB ! ) :nee: beter dan een back-up of wat dan ook ;) ga proberen om via NEC zo iets te vinden
 
Ivan doe er maar een slotje op
dvd brander op de schroot hoop gehooid
gangs de voormidag zitten zoeken en proberen en uiteindelijk alles buiten ..... gij google meer dan 2500 onderwerpen , dus voor mij hoeft het niet meer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan