Enkele weken geleden kwam ik een directory op mijn computer tegen die ik totaal niet kende.
Deze dir. was zeer moeilijk te verwijderen, wat ik ook probeerde.
Hier en daar informeren bleek dat meerdere mensen dit zelfde BKSystem te hebben ontvangen.
Verschillende mensen waarschuwden dat het wel eens van Microsoft zelf afkomstig zou
kunnen zijn en ik moest uitkijken om het te verwijderen.
Je laat het dan maar rusten maar toch irriteerde het telkens weer als je het tegen kwam.
Het viel mij ook op dat verschillende dirs. waar data- foto's e.d. opstonden leeg waren.
De dir. BKSystem werd ook iedere keer groter (Begon bij 7 gb en was inmiddels 9.4gb}
Bij toeval kwam ik er achter dat mijn virusscanner waarschijnlijk de oorzaak was.
Ik gebruik 360 Total Security virusscanner die verschillende opties heeft om ook te installeren.
Ik had hiervan de optie schredder ook geinstallerd, maar verder niets.
Tot dat ik de optie Document Protector in mijn opstart (rechtsonder) tegen kwam.
Met Revo Uninstaller heb ik deze verwijdert en BKSystem was nu ook verwijdert.
Misschien is dit reeds door jullie achterhaald, maar voor degene die ik hiermee
kan helpen doe er je voordeel mee.
vriendelijke groet,
Henk Kleinman
Deze dir. was zeer moeilijk te verwijderen, wat ik ook probeerde.
Hier en daar informeren bleek dat meerdere mensen dit zelfde BKSystem te hebben ontvangen.
Verschillende mensen waarschuwden dat het wel eens van Microsoft zelf afkomstig zou
kunnen zijn en ik moest uitkijken om het te verwijderen.
Je laat het dan maar rusten maar toch irriteerde het telkens weer als je het tegen kwam.
Het viel mij ook op dat verschillende dirs. waar data- foto's e.d. opstonden leeg waren.
De dir. BKSystem werd ook iedere keer groter (Begon bij 7 gb en was inmiddels 9.4gb}
Bij toeval kwam ik er achter dat mijn virusscanner waarschijnlijk de oorzaak was.
Ik gebruik 360 Total Security virusscanner die verschillende opties heeft om ook te installeren.
Ik had hiervan de optie schredder ook geinstallerd, maar verder niets.
Tot dat ik de optie Document Protector in mijn opstart (rechtsonder) tegen kwam.
Met Revo Uninstaller heb ik deze verwijdert en BKSystem was nu ook verwijdert.
Misschien is dit reeds door jullie achterhaald, maar voor degene die ik hiermee
kan helpen doe er je voordeel mee.
vriendelijke groet,
Henk Kleinman