Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
<TABLE class=EC_MsoNormalTable style="WIDTH: 100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD style="PADDING-RIGHT: 1.5pt; PADDING-LEFT: 1.5pt; PADDING-BOTTOM: 1.5pt; WIDTH: 100%; PADDING-TOP: 1.5pt" width="100%">Twee marokkanen lopen door de straat tot ze opeens een bord zien waarop staat: "Word blank voor slechts 15 €"
De twee maroufen draaien hun zakken binnenste buiten en ontdekken dat één van hen een briefje van 20 € heeft en de andere één van 10 €. Omdat geeneen van de twee precies 15 € heeft geraken ze er niet over uit hoe ze allebei blank kunnen worden.

Uiteindelijk heeft een van hen een inval en zegt "Gij pak de 20 euro en ga binne, as gij dan blank geworre zeit, ge geef an mij 5 euro en dan ik hep 15 euro en ikke kan ok worre blank!" "Ok" zegt de andere marouf en dus gaat hij binnen en na ongeveer 10 minuten komt hij terug buiten en ongelooflijk; hij is blank, blond, heeft blauwe ogen en kan met mes en vork eten!
"Godverdom" zegt de andere marouf, "et ies echt war, snel gef mij de 5 euro dan kan ik ok blank worre!!"
Zegt den andere: "Kust mijn kloten, vuile makak en zoekt godverdomme een job!"………..


dina (nar)


</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan