blokkeren mails met skynet extensie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

kan er mij iemand uitleggen hoe het komt dat mails naar een contactpersoon met extensie skynet.be worden tegengehouden door telenet?

Bestaat er hiervoor een oplossing?
 
Is het mailadres juist ?
Wat doe je juiste en welke fout krijg je ?
 
Aanvullend op het bericht van tuts

Is het mailadres juist ?

Is één van de mogelijkheden, of het e-mail adres bestaat niet meer. (overgestapt naar andere provider bijvoorbeeld).
 
Het adres bestaat nog want vandaag op werk nog mail gekregen. Is via outlook. Krijg volgende boodschap

This is the mail system at host yorgi.telenet-ops.be.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<patrick.dierick@skynet.be>: host in.mx.skynet.be[195.238.5.129] said: 550
#5.1.0 Address rejected paxxxx.dierick@skynet.be (in reply to RCPT TO
command)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien is de mailbox van de ontvanger vol, (server provider). En daardoor kan het bericht niet afgeleverd worden.
 
Is dit naar alle skynet mailadressen dat je stuurt of ook andere ?
 
Kan niet want deze morgen op werk via mailbox werk nog bericht gekregen.

Dat u nog berichten kunt ontvangen van hem wilt niet zeggen dat zijn mailbox niet vol kan zijn.
Verzenden en ontvangen zijn wel 2 verschillenden handelingen die met elkaar niets te maken hebben.
 
Als zijn box vol is kan je niet naar hem sturen maar wel naar iemand anders.
Test eens of je naar andere mensen wel kan sturen dan is het de mailbox die vol zit.
 
Deze morgen op werk via outlook mail gestuurd naar hem en het ging perfect. Is via eigen mailserver op werk.
 
Of wel is je ip geblokt bij skynet probeer een je ip adres te vernieuwen.
 
Als de mailbox vol is krijgt men het volgende bericht:

<<This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

save to inbox
generated by xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mailbox is full: retry timeout exceeded>>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan