Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ze wil graag een paar authentieke krokodillenschoenen kopen, maar is zeer verwonderd over de hoge prijzen die de locale handelaars daar durven vragen. Na een zoveelste ruzie met een winkelier die maar niets van z'n prijs wil afdoen, barst ze in woede uit...
'Awel, als het zo zit dan ga ik zélf wel een krokodil vangen en zo zal ik tenminste aan een paar schoenen geraken tegen een redelijke prijs!'
'Ik ga je niet tegenhouden' zegt de winkelier, 'veel geluk en misschien vang je wel een heel grote kanjer'.
Het kwade blondje keert hem de rug toe en vertrekt ziedend van woede. Nadat ze dan de nodige aankopen gedaan heeft vertrekt ze vastberaden en met fikse tred naar het moerasland om er te gaan jagen op een kroko.
Als de handelaar later die dag naar huis rijdt, ziet hij in een grote plas het blondje tot aan haar middel in het water staan. In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer dat ze met moeite tot aan haar kin kan heffen.
Net op dat moment komt een grote krokodil van wel minstens vier meter naar haar toezwemmen. Het blondje legt aan en kan na zo'n acht pogingen het beest eindelijk doden. Daarna sleept ze met veel moeite het gedrocht naar het droge waar al een heel aantal dode krokodillen blijken te liggen. De man kan z'n ogen nauwelijks geloven...
Plots hoort hij het blondje een hysterische woedeaanval krijgen en gefrustreerd tiert ze :
'Shit! Shit! Shit! Shiiiiiiiit...! Weeral één zonder schoenen!'
 
altijd leuk voor te lezen mik, moet altijd goed er mee lachen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan