Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik heb al sinds enkele dagen last van een pc reboot, als ik een spel an het spelen ben, valt alles uit en word ik doorverwezen naar een BSOD. Het spel dat ik speel Cod MW2 en LeagueOfLegends. Volgens mij ligt het niet echt aan de spelletjes.

Als ik de pc opnieuw opstarten was alles terug goed, deze morgen starte ik de pc op en hij zat direct vast in de BSOD. Ik heb alles al geprobeerd (F8, F12) niets werkt, ik kan ook niet in beveiligde modus gaan.

De foutmelding; STOP: 0x0000000000000118, 0x00000000000000F, 0x00000000000000051 en 0xFFFFF800010E16C0.

Kan iemand mij aub helpen? Heb al lang gezocht naar een oplossing!

Groetjes Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na een herstel dat mijn pa deed, zijn de codes veranderd; 0x0000007B, 0x00000098000A069EO,0xFFFFFFFFFC0000034 en 0x0000000000000000 en nogmaals 0x00000000000000000.

Het is nu opgelost, hopelijk blijft het nu zo!
 
Krijg je de fout weer laat het weten, ik ga deze nog wat open laten.
 
Hij valt soms uit en herstart dan weer, erg vervelend als ik een spel bezig ben.. Zou iemand de oorzaak weten? Mijn pc zal zeker het probleem niet zijn, waarschijnlijk iets in de settings ofzo, ik heb 6GB RAM dus aan teveel programmas die openstaan zal het niet liggen.
 
In je eerste post staan denk ik een 4 of 5 nullen te veel.
De eerste fout wijst op een driverprobleem, de nieuwe fout is voor 'inaccesible device' (videokaart?).
Soms recent de videodrivers een update gegeven?
Anders lijkt dit me het juiste moment om je videodriver eens te updaten.
 
Ik had via acer.Be de driver patch gedownload, maar die kon niet worden geopend en had geen izn om me ermee bezig te houden, ik ga hem denk ik binnen doen bij mijn vertrouwlijke pc-shop, en zien wat eraan scheelt, hij valt nog steeds uit. :'(
 
Ik had via acer.Be de driver patch gedownload, maar die kon niet worden geopend en had geen izn om me ermee bezig te houden, ik ga hem denk ik binnen doen bij mijn vertrouwlijke pc-shop, en zien wat eraan scheelt, hij valt nog steeds uit. :'(

Ja zeg ........
waarom dan ons de moeite laten doen.
Bedankt voor de moeite zeker?
 
1) Ik wou weten of het ernstig was.
2) Ik heb geprobeerd maar het steekt me tegen, niemand dat ik ken heeft ooit problemen en ik wééral wél.
3) Bedankt voor de moeite!!
 
Als je een probleem hebt moet je er achter zoeken met leden hier, zo kan je iets uit leren. Zo maar naar een computerwinkel stappen kost je geld en leer je niets bij.
 
Natuurlijk ben je vrij om te doen en laten wat je met je eigen PC doet.

Maar dit forum is er voor om mensen gratis met computerproblemen te helpen. Natuurlijk kunnen wij hier jammergenoeg niet alles online op te lossen, maar er is voldoende kennis aanwezig om een serieuze poging te wagen. En zoals onze admin zegt, zoiets kan voor jou tevens leerzaam zijn.

Jammer dat je het zo snel laat afweten en voor de dure hulp van een computerbedrijf kiest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan