Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden,

Ik zit met een probleem.
Een 2 tal weken heb ik een nieuwe HD laten steken omdat mijne stuk was.
zij hebben windows 10 opnieuw geinstalleerd.
nu kan ik geen verbinding maken met mijn bluetooth headset.
ik kan niets van bluetooth terugvinden op mijn pc.
Ik heb wel de knop gevonden op deze op te zetten maar hier kan ik niet wijzigen.
Ik heb al verschillende pogingen gedaan om drivers te installeren maar ik kan bluetooth niet activeren.
Ik ben ten einde raad, ik weet niet meer wat ik kan doen.
Kan er iemand mij helpen?
Ik dacht altijd dat ik veel over de pc wist, maar ja dat klopt dus niet.
voor de nieuwe HD werkte de bluetooth wel zoals het moet. dus hardware is ok.

Graag jullie hulp,

mvg,
Michael
 
Je zegt verschillende driver geïnstalleerd, maar heb je ook de juiste driver te pakken.
Wat zie je in apparaatbeheer staan ? Heeft Bluetooth daar een uitroepteken in het pictogram ?
Bluetooth krijgt in apparaatbeheer soms een eigen categorie, maar soms is deze in Netwerk adapters te vinden.

Kijk, als bluetooth niet goed of helemaal niet is geïnstalleerd , kun je deze natuurlijk ook niet opstarten.

Geef ook eens het merk en type van de laptop en welke bits besturing je gebruikt. Dan kunnen we eventueel helpen zoeken naar de juiste drivers.
 
Drivers voor deze Bluetooth adapter zijn te vinden tot en met Windows 8.1

acer.jpg driver.jpg

Je zegt dat hij gewerkt heeft onder Windows 10 dus probeer het eens met de drivers voor Windows 8.1 vanaf de Acer site. Er staan er twee, ik zou ze allebei proberen. Doet de ene het niet, werkt misschien de andere. Ik heb natuurlijk geen idee welke adapter in jouw laptop zit. Zal per fabricage dus wel eens een verschil zitten. Misschien is daar achter te komen met Speccy, maar omdat het niet werkt is de kans groot dat Speccy niets vind.
Ga hier naar toe en ga naar Driver (15). Product support
Grote kans dat de Windows 8.1 driver werkt met Windows 10

Maar toch nogmaals de vraag: Wat zie je in apparaatbeheer over de bluetooth adapter ?????
Check tevens alle andere drivers in apparaatbeheer omdat bluetooth niet werkt vraag ik me af of er met het vervangen van de harddisk goed werk is verricht.
 
hello,

bedankt voor uw advies maar dit wil niet lukken.
ik heb de drivers voor windows 8 geinstalleerd maar dit werkt niet.
Ik kan gewoon de bluetooth niet aanzetten.

graag uw advies?

Als er iemand anders is die mij helpen, laat het me weten.

alvast bedankt,

Michael
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan