Status
Niet open voor verdere reacties.
A

actorluc

Gast
Hallo,

Reeds enige tijd krijg ik van mijn antivirus programma (Avira Free) pop-ups met vermelding:

malware of virus BOO/cidox.B in 'hoofdopstartscherm' van station C, 'hoofdopstartscherm' van station D en 'hoofdopstartscherm' van station HD0.
Ik heb mijn antivirusprogramma laten draaien maar zonder resultaat. Ook heb ik Norman Malware Cleaner laten draaien maar ook zonder resultaat.

Van tuts kreeg ik de link http://www.pctuts.be/spyware-en-adware/download-4-adwcleaner.html Ik heb dit op mijn bureaublad gezet (zoals gevraagd) en laten scannen maar nog altijd is dit 'virus'niet verwijderd.

Graag nog andere oplossingen. Ben wel niet zo'n crack op computergebied.

Groetjes

Luc
 
Voer ADW nog eens uit in veilige modus, en ook deze scan SOPHOS, ook in veilige modus met netwerk.
Info voor ADW
*Sluit alle openstaande vensters.
*Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
*Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
*Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
*Klik op Scan.
*Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
*Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.
Plaats de log in je volgend bericht
mvg
 
Reeds enige tijd krijg ik van mijn antivirus programma (Avira Free) pop-ups met vermelding:
Krijg je die melding tijdens het surfen naar één webpagina???
Omdat je namelijk al paar scans heb gedaan,en probleem blijft.Tijd geleden had ik popup van Esset esset.JPG
Ook alle scans gedaan, niks te vinden!Probleem lag bij Firefox dit uitgevoerd
[h=1]Firefox initialiseren probleem was op gelost,als scans je niet helpen laat weten met welke browser je surft. [/h]mvg

[h=1][/h]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan