Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sule

Gast
Een map met mp3 bestanden is net te groot voor een cd.
Toch wil het graag op een schijfje hebben.
Dus op een DVD.
Ik heb al gezocht, maar een heldere werkwijze via bv nero of een freeware programma kan ik niet vinden.

Iemand een idee ?
Bij voorbaat dank

Sule
 
Een map met mp3 bestanden is net te groot voor een cd.
Toch wil het graag op een schijfje hebben.
Dus op een DVD.
Ik heb al gezocht, maar een heldere werkwijze via bv nero of een freeware programma kan ik niet vinden.

Iemand een idee ?
Bij voorbaat dank

Sule

MP3 bestanden worden gebrand als "data" en niet als audio en op een cd gaan 100 tot 150 (of meer, afhankelijk van de grootte) mp3's
De werkwijze voor een dvd is net hetzelfde als voor een cd.
Maar die dvd zal je alleen op je pc kunnen afspelen.
 
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad als data afspelen op de pc is geen probleem,
maar ik wil juist afspelen op een dvd-speler.
Audio-cd maken en afspelen in een dvd-speler lukt wel; hoewel de mee te branden software veel ruimte in beslag neemt.
Is er nu geen software die mee brandt op een dvd en/of de mp3 files zodanig verandert dat dat wel lukt ?

Dank voor de aandacht
Sule
 
bij Nero StartSmart is er een speciale optie voor om MP3's te branden op DVD/CD
- Make a audio CD (Create a regular audio CD that plays in all CD players and on your PC.)
- Make a MP3 DVD (Creates a data DVD from your MP3 files.***This DVD can be played back on your PC with most media players or on DVD players that support MP3 discs)
- Make a WMA DVD (Creates a data DVD from your WMA files. This DVD can be played back on your PC with most media players or on DVD players that support WMA discs)

anderzijds kun je de ashampoo burning studio 10 downloaden en deze gedurende 30dagen gratis gebruiken**
wil je een volledigge gratis te gebruiken brander programma dan ga je naar deze site en installeer je de oudere editie namelijk de nr 6
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan