Status
Niet open voor verdere reacties.
kan niet meer op google of zo,
door seartch results.
ook als ik het terug verander,
zet hij zich zelfs terug.
 
Download malwarebytes antimalware. Installeer, update en doe een VOLLEDIGE scan. Je hebt een virus opgelopen...
 
Hoe vermijden. Wel, een gouden regel die je clean houd bestaat helaas niet. Maar hier zijn wel enkele tips;
1) Wees achterdochtig op internet. Vertrouw niet zomaar alle websites. Gebruik je gezond verstand... Dit is welicht het moeillijkste om aan te leren of te ondervinden.
2) Gebruik een goede virusscanner. (AVG geeft bij mij niet de voorkeur. Aanrader: ESET, of als gratis alternatief Avast EN Malwarebytes!)
3) Doe regelmatig updates van je OS (Windows) en desnoods gebruikte applicaties (Java, ...)
4) Gebruik optioneel een goede popup blocker. (vb. Ad Blocker: Ad Muncher) Hiermee hou ik heel veel rommel tegen!

Tip; Een virusscanner geeft geen uitsluiting voor virussen. Een nieuw virus wordt pas 7 a 14 dagen na release herkent door de meeste virusscanners!
 
welke browser gebruik je? gewoon Internet Explorer of een andere?.

het kan zijn dat je na de scan van malwarebytes nog steeds die website hebt. deze heeft ook een zoekmachine.
verwijder deze door het volgende te doen:

Internet Explorer

- Ga naar "Internet opties" en vervolgens naar het tab "Programma's"
- daarna selecteer je "invoegtoepassingen beheren" en verwijder je bij "zoekmachines" de searchnu zoekmachine.

Firefox

- Ga naar de zoekmachine rechts van je navigatie balk en klik op het kleine pijltje en selecteer "Zoekmachines beheren"
- Verwijder de searchnu zoekmachine.

Chrome

- Ga naar "instellingen" en dan zoeken naar "Zoekmachines beheren".
- Verwijder hier de searchnu zoekmachine.
 
ik heb de scan volledige scan gedaan ongeveer 1.5uur deze heeft gevraagd mijn computer terug op te starten
ben dan naar mijn maibox gegaan heb daar een van de linken aangeclik en lap nog steeds hetzelfde probleem:ahhhhh:
 
Gelieve ons een lijst met geinstalleerde software te sturen, hieruit kunnen we kijken welk programma dit veroorzaakt.
het probleem kan ook liggen aan een programma die als niet schadelijk wordt beschouwd door malwarebytes.

dit herinnerd me aan een soort gelijke bedreiging en die was al snel gevonden met Hitman pro.
http://www.surfright.nl/nl/downloads

laat die eens een scan doen kijken als hij iets vindt
 
ik heb de scan volledige scan gedaan ongeveer 1.5uur deze heeft gevraagd mijn computer terug op te starten
ben dan naar mijn maibox gegaan heb daar een van de linken aangeclik en lap nog steeds hetzelfde probleem

Voer eens dit stappenplan uit en plaats ook eens het resultaat van de scan die je uitgevoerd hebt met Malwarebytes. Blijkbaar heeft Malwarebytes verdachte dingen gevonden , en was het nodig op de computer te herstarten om deze te kunnen verwijderen.
 
Er lopen hier twee topic's, c.q. vragen door elkaar.
De topicstarter is fried en belgpelle heeft zo te zien hetzelfde probleem. Beiden uit Tessenderlo. Wie is wie ?
 
Controleer ook eens het host bestand.

Deze is te vinden op de schijf waar de besturing staat, dit is meestal de C schijf.
Ga naar de map Windows en dan de map system32 daarna de map drivers en dan de map etc

Dus : c:\windows\system32\drivers\etc


Hierin hoort een bestand host te staan.

Open dit eens met kladblok of een andere tekstverwerker.

Stel, ik wil de website van adobe blokkeren, dan zou bij mij deze regel staan 127.0.0.1 www.adobe.com

Controleer bij jou dus of Google hier geblokkeerd staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan