browser valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen,
Sinds enkele weken gebeurt het volgende: Als ik mijn favoriete spel speel ( RuneScape - the massive online adventure game by Jagex Ltd. ) dan valt mij browser na een onbepaalde tijd uit: soms met; meestal zonder foutmelding. Ook valt me op dat tijdens het spelen van dit spel java zichzelf 2x opstart en dan zichzelf weer 1x afsluit (gezien rechtsonder in de taakbalk).
IK heb al geprobeerd om de java options te vernaderen en met een andere java versie te spelen...het probleem blijft. Ook maakt het geen verschil als ik het met internet explorer speel.
Ook heb ik al eens een herstelpunt gebruikt geen verschil.

besturingssysteem: Microsoft Windows XP, 1GB


Wie kan mij helpen???
Dank bij voorbaat,
playbunny265
 
dank je nijltjetwety,
Ik heb dus alle javaversies van onze computer gedeïnstaleerd, verwijderd en opnieuw gedowload.
er staan nu 2 javaversies op en ze geven geen conflicten. Het probleem is ook van de baan.

:yahoo:
greetz, jo
 
Beste is toc enkel versie 6 laten staan, ik heb een conflict gehad toen versie 2 en 3 er nog opstonden (sommige e-mail vas een witte pagina), en na update 6 vergeten om update 4 weg te doen verhinderde de installatie van een programma op mijn pc.
Het kan zijn dat alles goed werkt nu maar dat er achteraf toch nog iets bovenkomt.
Deze mag dus slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan