Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
naar het schijnt kan je BullGuard niet meer aankopen in een winkel? enkel nog online? raar?
heb eentje besteld via een Belgische overschrijving naar Brussel naar het schijnt duurt het 2 weken dat ze de betaling zouden ontvangen?
laat me niet lachen oplichterij?
 
een overschrijving binnenland max. 1@2 werkdagen
naar naburige buitenlanden : NL is dit 5 werkdagen
naar Amerika is dit +/- 2 weken ligt er dus aan van waar je deze besteld heb !
 
heb die overschrijving gedaan naar fortis brussel naar global collect bv.over geschreven op 13/1
nu kreeg ik een mail dat ze nog niets hebben ontvangen en dat dit 10 dagen zou kunnen duren
dus van fortis naar fortis zou ze het nu moeten hebben hee@gtex
@ddragon heb over 4 weken terug eentje besteld in een computerwinkel en verleden week vrijdag heb ik gebeld en daar hebben ze me dat meegedeeld enkel nog te verkrijgen online (winkel)
 
als ik online een betaling doe met pc banking BNP Paribas Fortis dan is deze betaling binnen 1 minuut gedaan .
doe ik als nog een overschrijving van bv: mijn lopende rekening naar mijn spaar rekening is deze dezelfde dag uitgevoerd.
een overschrijving van BNP Paribas Fortis naar een andere rekening nummer van de zelfde bank instelling gebeurd de dag er na ...
dus wat ze u wijs proberen te maken , klopt van géén kanten .
 
ja ik geloof dat wel hoor dan hebben ze in die winkel ook geen verstand.maar ik zal het morgen wel krijgen zeker de download link+ key
thx allebei
 
ja hoor maar geen key die word rechtstreeks geactiveerd nadat je een account hebt aangemaakt.
je moet eerst de proefversie van 60 dagen downloaden dan maak je een account met naam en emailadres deze word dan officieel beschouwd. dan pas koop je deze online aan en je software word geactiveerd + die resterende 60 dagen mijn versie is nog 411 dagen geldig.werkt zowel voor win 7 8:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan