Bullgaurd verwijderen gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, heb hier pc gekregen van een vriend die volgens de antivirussoftware vol virussen zit, op de pc staat een probeerversie van bullgaurd die intussen wel zijn probeertijd heeft gehad, vriend heeft de nieuwe Norton internetsecurity 2011 aangeschaft maar als we deze willen installeren krijgen we steeds de melding dat de setupfile besmet is met 1 of ander virus, heb al geprobeerd om de bullgaurd eerst te verwijderen maar dat gaat eveneens niet want dan krijg ik de melding dat de uninstalfile besmet is met virus, zelfs het opstarten van de browser geeft een melding van virus en het bezoeken van websites, de pc werkt eigenlijk gewoon allen dat er op elk scherm een virusmelding komt, hoe kan ik dit oplossen zonder al teveel verlies van gegevens of programma's, pc is 6maand oud

thx
Kris
 
Ik zou eerst de computer opstarten in veilige modus ( tijdens het opstarten F8) indrukken.
Nadien via configuratiescherm bulgard verwijderen bij software ( XP) of programma ( vista & Win7).
 
En via taakbeheer alle processen en services van bullguard eerst uitzetten, gesteld dat er in veilige modus nog iets van te zien is.
 
Is gelukt bedankt voor de tips, is wel smerig diene bullgaurd stuurt een fake virus (volgen Norton)door de pc zodat je niks meer kan doen totdat je betaald hebt, over comerciele agressie gesproken seg, dus nooit een probeerversie van Bullgaurd installeren !!!!!

mag slot op thx
pctuts rules
 
Dat doen ze allemaal hoor, voor kaspersky is panda cloud ook een virus, en voor mbam is kaspersky dan weer malware.
Het heeft niets met vorussen te maken maar alles met het gerdag van de .exe bestanden.
En bij de scanners gaat het tot in het register, zelfs tot in je hard ramgeheugen toe.
Die word beschouwd als ongewenst gedrag dus bijgevolg een etiket: virus ...malware ...
Waarom juist bij de scanners (een enkele game daar gelaten? simpel!
De concurentie gaan ze liever niet in hun exclusion list stoppen juist om deze reactie's uit te lokken.
Zo blijf je bij de concurentie weg en zij hebben je vasn.
Maar wees gerust, ze doen het bijna allemaal zo, niet enkel bullguard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan