Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb daar ervaring mee en ik moet zeggen dat het zeker geen slechte scanner is bovendien kan je die op verschillende pc's installeren.
Verder heb je nog een x aantal gb's aan ruimte en heb je altijd support.
De installatie is wel nederlands maar de help en de ondersteuning is in het engels.
Wanneer er iets niet kan worden verwijderd (drie pogingen)dan gaat je logje naar de makers van het programma en binnen de 24 uur krijg je de oplossing aangeboden via je e-mail adres.De software is te koop in de macro voor ongeveer 49 euro.
 
Bedankt Urbain voor uw reactie,
deze is hier nu 2 maand in gebruik gratis -- zonder probleem -- en overweeg deze aan tekopen.

maar als u even gaat googlen over bullguard en de virustesten gaat nalezen vindt u verdomd daar zeer weinig over --- daarom heb ik dat even hier geplaats--

Laurek:duimop:
 
Inderdaad , je vind er bitter weinig info over,en er worden wel veel vragen over gesteld,zoals wie heeft er een licentiecode voor deze software ,maar ik denk dat je die niet kan vinden omdat die er eenvoudig weg niet zal te vinden zijn.
Je vind zelfs de scanner niet in de grote sofwarewinkels en dan begin je wel eens te twijfelen of het wel een goed produkt is , maar ik heb er nooit geen last mee gehad en vind dit een van de beste.
Misschien kan die niet alles vinden maar updates zijn er genoeg.
Het enige wat ik een beetje ergelijk vind is dat het scannen wel erg lang duurt,maar ja dan werk ik ondertussen aan iets anders of ik surf gewoon wat op het internet.
 
wat de updata's betreft --ben even gaan zien dit is nu 37 min geleden dus zoals u zegt daar is er zeker geen probleem.
wat de tijd van scannen aangaat-- op mijn andere pc zit norton en dit moet niet onder doen wat dit betreft.
is ook tekoop via internet maar daar kost deze +- 69€
is ergen in Melle ook tekoop aan +- 50€ zoals u al zegde--- zou ook tekrijgen zijn in oostakker (groot mag)
na u bevindingen is de aankoop dicht bij
Laurek
 
In de mediamarket in oostakker heb ik deze toch nog niet zien liggen anders had ik die daar al gekocht.
Het zou kunnen dat die nu wel te vinden is , de laatste keer dat ik daar naartoe ben geweest is toch al een maand of twee geleden en toen lag die nog niet in de schappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan