Bundespolizei en Ecops virus verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
fake_alert_politie.jpg


fake_ecops.jpg


Is je computer ook besmet met het Bundespolizei of Ecops virus voer dan het stappenplan uit. Lukt het niet om de computer in normale modus te starten, start dan de computer in veilige modus met netwerkmogelijkheden en probeer zo het stappenplan uit te voeren.
Lukt het ook niet om de computer te starten in veilige modus, laat dit dan even weten zodat het virus via een andere methode kan verwijdert worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gelukkig geen last van

Heel goed. De computer raakt met dit virus besmet via software die niet Up to date is. Zoals Java, Adobe Flash , Adobe Reader Quicktime player ....... . Een computer waarvan Windows niet bijgewerkt is met de nodige beveiligingsupdates loopt ook een risico om met dit virus besmet te worden.
Hoe verspreid het virus zich ? Een voorbeeldje kun je hier lezen.

Steeds vaker virusbesmetting via ad server – Emerce
 
bundespolizei

bundespolizei

Help! Ik heb sinds gisteren steeds een scherm van de bundespolizei die me vraagt 100 euro te betalen. Het grote probleem is dat ik niets meer kan doen met mijn computer.. Alle andere schermen zijn vergrendeld..
 
Als het niet lukt om windows in normale modus te starten, start de computer dan op in veilige modus met netwerkmogelijkheden, en voer dan in veilige modus het stappenplan uit.
 
Kan niet booten

Kan niet booten

Ik heb precies dezelfde symptomen als de rest alleen kan ik mn laptop ook niet opstarten in veilige modus (allemaal niet). Ik heb met een avira rescue disc gescant en de .exe en alle infected files zijn verwijderd, ik blijf echter het scherm zien bij opstarten, ongeacht de modus. Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb windows 7 32-bit.
 
Ik heb precies dezelfde symptomen als de rest alleen kan ik mn laptop ook niet opstarten in veilige modus (allemaal niet). Ik heb met een avira rescue disc gescant en de .exe en alle infected files zijn verwijderd, ik blijf echter het scherm zien bij opstarten, ongeacht de modus. Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb windows 7 32-bit.

Maak je gratis lid en dan kunnen we je verder helpen
 
zou systeemherstel niet helpen? of anders de grove middellen een herinstallatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan