Bureaublad is plots verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Beste,

Weet er iemand hoe ik mijn bureaublad terug kan zetten?
Het is ineens verdwenen, soms komt het een fractie van een seconde terug maar het verdwijnt direct.
Ofwel komt er alleen een lege achtergrond ofwel zijn er tegels met app's zichtbaar (zie bijgevoegde foto) maar mijn bureaublad met mijn icoontjes vind ik niet meer terug.
Hoe dat komt dat deze ineens weg is weet ik niet, ik heb niets speciaals gedaan, One Drive was juist aan 't opstarten en Mail van Microsoft opende juist, beide programma's gebruik ik normaal niet maar staan sinds W10 is geïnstalleerd op mijn pc.
 

Bijlagen

  • photo18301.jpg
    photo18301.jpg
    35.9 KB · Weergaven: 144
je heb waarschijnlijk de tablet modus geactiveerd …
start>instellingen>systeem>tabletmodus (zelfde instelling gebruiken als weergegeven in de afbeelding )
Ashampoo_Snap_dinsdag 31 juli 2018_21h12m07s_004_.png
 
ben mogelijk verkeerd en zit het probleem eerder in het actiecentrum …
klik rechts onder in de taakbalk op het actie centrum ..(het logo van je actie centrum vind je rechts naast de datum)
en klik vervolgens op tabletmodus om deze uit te zetten...
 
Qtex;n233426 zei:
ben mogelijk verkeerd en zit het probleem eerder in het actiecentrum …
klik rechts onder in de taakbalk op het actie centrum ..(het logo van je actie centrum vind je rechts naast de datum)
en klik vervolgens op tabletmodus om deze uit te zetten...

Deze heeft het gedaan!!! Bedankt voor uw hulp, mijn icoontjes zijn terug!
:bravo:Snel en goed geholpen (y)
 
Qtex;n233430 zei:
graag gedaan ...zelf hou ik het actiecentrum hier uit de taakbalk om dus zo een vergissing uit te sluiten daarom da ik er niet eerder bij stil stond ...

Het staat niet echt in de weg, maar kan wel voor verrassingen zorgen...
Misschien moet ik dat er ook eens afgooien, daar komen de laatste tijd veel onbelangrijke meldingen uit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan