Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey guys,

Ik ben een Call of Duty 4 Promod gamer. En doe mee aan ESL tournamens etc.
Ik speel altijd Promod 211, en daar is mijn "Constante" FPS tussen de 200 & 215 op deze simpele computer.
Mijn fps varieert nu ONTZETTEND. Hij gaat van 90 naar 200 naar 210 naar 80.
Zal een filmpje vanmiddag maken ervan en die hierna posten.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Dit is zeer irritand.

Processor: Intel® Core™2 Duo Processor E6300 (2M Cache, 1.86 GHz, 1066 MHz FSB)
Memory: 2048MB RAM
Video Card: ATI Radeon HD 5450
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit

Mvg,

Robbert Bouw.
 
je vermeld dat je maar 2GB heb geinstalleerdt aan intern geheugen ....en dit terwijl je de x64 bit gebruikt!!!!!!!
anderzijds klik ik op systeem om je gegevens na te zien word er 32Gb intern geheugen vermeld !!!!!
 
It doesn't make sense welke Bit versie je gebruikt ook met 2GB?
Ja, dat is helemaal waar, maar dat is mijn beste computer. Dit is een andere computer die ik over had, en daarvoor gebruik van wou maken.
 
dus effe overlopen ....
je gebruik win7 x64bit met maar 2Gb ramgeheugen en dan ben je verwonderdt dat er schommelingen zijn in je systeem ...!
vraagje werkt dit systeem wel degelijk zonder dat er een game gespeeld word....
 
dus effe overlopen ....
je gebruik win7 x64bit met maar 2Gb ramgeheugen en dan ben je verwonderdt dat er schommelingen zijn in je systeem ...!
vraagje werkt dit systeem wel degelijk zonder dat er een game gespeeld word....

Nee natuurlijk niet overlopen. Dat slaat nergens op. Ik heb in totaal 4 pc's. En dit is 1 v/d 4 die ik wou gebruiken.
Ja, het functioneert top, dus dat is het probleem niet.
Wat het probleem wel is, heb ik hierboven vermeld. Is daar een oplossing voor is mijn vraag.
 
Buiten het feit dat 2GB geheugen aan de lage kant is gaat dit minder rechtstreekse invloed hebben op games. Al valt er wel over te twijfelen dat die game ook tevreden is met de resterende 1 GB vrij geheugen...
Maar is vooral belangrijk dat je een deftige grafische kaart hebt. Ik weet niet hoeveel geheugen die onboard heeft?
Zet je GPU settings in de game ook eens hier en daar lager, zoals anti alizing etc...
Dat die FPS zakken komt doordat je ergens een overbelasting hebt doordat je ergens teveel vraagt van je systeem.
 
Oke bedankt voor jullie reacties.
Ik heb er veel van opgestoken, maar nogmaals vind ik het maar vreemd dat het eerst wel kon, en nu 'ineens' niet meer..

Alle settings staan al op de laagste stand, hier heb ik een filmpje.
Het laat nogmaals niet goed zien 'wat' ik bedoel, maar je ziet soms dat de FPS van 140 retesnel naar 80 gaat, en weer terug.

[video=youtube;-mIfxhfUMtY]http://www.youtube.com/watch?v=-mIfxhfUMtY&feature=youtu.be[/video]
 
Verder echt helemaal niks wat helpt?

Een mens kan slechts 20 beelden per seconde waarnemen (niet 100% waarheid, maar kom...). Dit is of was vroeger althans de framerate waarmee TV beelden op de beeldbuis tevoorschijn kwamen. Dus een FPS van 80 is nog 4 keer zo goed. Zou je kunnen vergelijken met de High Quality CRT TV toestellen van 100Hz. Wat een zeer goed beeld leverde. Dus waarom zou een FPS van 80 eigenlijk slecht zijn?
 
Bedankt voor uw reactie.

Ik heb niet beweerd dat het slecht is, in tegendeel!
Maar het is bewezen, en ik voel dat ook zelf aan, dat als je een FPS van 250 hebt dan game je beter.
En ik ben niet zo'n FPS geek, maar op Call of Duty 4: PROMOD is dat wel handig om dat te kunnen hebben als u snapt wat ik bedoel.
Slimme reactie trouwens ook ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan