heel raar probleem in call of duty mordernwarfare 2 stoteringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb zins 2dagen een raar probleem als ik call of duty modern warfare 2 opstart dan na 2potjes gaat het steeds erger storeren ik weet niet hoe dat komt ik had ook blijkt door malwarebytes een virus deze>
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoActiveDesktopChanges (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen om mij probleem optelossen ik heb
rampage formula x48
processor Q9650 3,0ghz standaart
ssd 2x64 in raid 0
gtx 260

want ik wel bij wil vermelden dat windows 7 ultimate x64 dit probleem geeft maar start ik me windows xp professional op met een lose 80gb niks aan de hand dan ken ik gewoon spelen ik snap er echt niks meer van ik hoop dan ook dat er een oplossing komt anders helaas herinstalatie daar heb ik geen zin in liefs red ik deze windows-m--m--m-
 
dus als we het goed begrijpen heb je grafische storingen als je het spel met W7 draait, maar niet met XPPro?

ik zou eerst eens op zoek gaan naar een goede driver voor je graka voor W7. Er durven voorlopig drivers niet helemaal goed werken in W7...

Als je MBAM hebt laten draaien, deed je dan een snelle scan of een volledige? ( niet dat ik denk dat je daardoor problemen hebt, maar toch...) Eventueel kan je ook extra scannen met Spyware Terminator.

Maar ik herhaal dat ik denk dat het eerder aan de driver voor de graka gaat liggen...
 
ik heb met malwarebytes een voledige scan gedaan en zowizo de database geupdate ik had die videokaart driver zins begin dat hij uit kwam en in eens ging het miss echt net na die virus melding en die spyware terminator heeft ook niks gevonden maar iedergeval bedankt ik vindt het zo raar dat het in xp goed werkt
maar ik draai windows 7 ultimate x64 ik hoop dat het snel opgelost is en dat iemand me kan helpen
driver heb ik ook al helemaal verwijderd en opnieuw geinstaleerd dat had ook geen nut
 
Laatst bewerkt:
Dan mag je vrij zeker zijn dat je systeem vrij is van spyware. Als je heel erg zeker bent dat je geen problemen had voordat je de infectie had zou ik ten eerste aanraden van je antivirus ook een volledige scan te laten doen. Verder kan het zijn dat een scanner geen virus of andere infectie meer vindt, maar dat er toch bepaalde onderdelen niet meer optimaal draaien. Daarvoor kan je Virus Effect Remover gebruiken. Let hier wel een klein beetje op wat je doet, want het voorziet vele functies. Maar op de main pagina staat een grote knop die je kan aanklikken die o.a. je register gaat terugzetten in optimale toestand.

attachment.php


Ik blijf er echter wel bij dat het waarschijnlijk ligt aan je OS en de driver... het is best mogelijk dat de fabrikant nog geen driver specifiek voor W7 heeft en dat de huidige durft raar doen.
 
ik heb die programa getest en niks gevonden alles ok ik heb met een andere driver getest en nog steeds het zelfde ziet er naar uit dat ik me windows moet herinstallen hopelijk komt er nog een oplossing anders moet ik het maar doen iedergeval bedankt voor de moeite
 
smoking185

Van gamen moet je mij niet veel vragen, dat is niet echt iets voor mij. Wel een klein vraagje.
Wil je eens de configuraties van je computer plaatsen waarop XP en waarop W7 geïnstalleerd staat.
 
Laatst bewerkt:
ik heb windows 7 op 2x SSD in raid 0 en windows xp op 80gb hardisk en als ik drivers instaleer dan hou ik het standaart dus het enige is dat xp trager is omdat die normale hardisk is geinstaleerd maar in game loop het soepel maar het gebeurde in eens dat windows 7 gek ging doen door die virus denk ik hopelijk weet iemand het probleem zodat ik windows ken saven anders na het weekend herinstaleer ik hem





xpmodus heb ik ook gedaan echt alles aangepast helpt niet lijkt wel de doorsturing lijkt er mistegaan daar lijkt het op dat windows 7 een storing veroorzaakt met uitsturen naar de videokaart
 
Laatst bewerkt:
smoking185

Even het internet afzoeken en je vind honderden onderwerpen met net identiek probleem als jij hebt. Zowel bij Windows XP, Windows Vista, en W7. Uit alles wat ik reeds gelezen heb, heeft het probleem iets te maken met configuratie van de computer, en heeft het niets te maken met een virus of andere malware.
Daarom mijn vorige vraag. Kun je jouw configuraties hier eens neerzetten, van je computer waarop XP geïnstalleerd is, en de configuratie van je computer waarop W7 geïnstalleerd is.
 
Laatst bewerkt:
ik snap hem ff niet van welke wilt u de confugiratie hebben van de software of hardware ?

iedergeval hardware het is 1 pc met multiboot

moederbord asus rampage formula x48
processor Q9650 3,0GHZ
g-skil 2x2gb 800mhz cl4
creative xfi pci-E
2x corsiar p64 raid 0 (staat windows 7 ultimate x64 nederlands orginele versie)
1x 80gb westerndigital 7200rpm (staat windows xp professional op met ingebouwde sp3 )
1x 500gb opslag station
xfx GTX 260
voeding antec TRIO POWER TRIO 650W
ik heb me pc niet overgeklokt alles staat altijd standaard
http://i47.tinypic.com/281vplh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde de hardware configuratie. Het gaat dus om één PC met dualboot.

Ik denk dan net hetzelfde zoals Antwanneke reeds vermeld heeft

ik zou eerst eens op zoek gaan naar een goede driver voor je graka voor W7. Er durven voorlopig drivers niet helemaal goed werken in W7...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan