Carta (Versie 1.63)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
Carta is een gratis receptenprogramma waarin je je eigen
favoriete recepten kunt opslaan, eventueel met foto. Het invoeren is eenvoudig gehouden,
zodat je snel recepten die je bijvoorbeeld op het net vindt in Carta kunt opnemen. :applaus:

De recepten kunnen ingedeeld worden in een aantal rubrieken zodat ze later snel weer terug zijn
te vinden. Je kunt ook op trefwoord zoeken in de naam of in de ingrediënten.

Carta wordt geleverd met een voorbeeldreceptenbestand, maar je kunt ook heel wat
recepten downloaden op de pagina's Kookboekjes en Recepten.

Elk receptenbestand kun je apart bekijken maar je kunt ze ook samenvoegen
met de import- en exportmogelijkheden van Carta.

De belangrijkste mogelijkheden in Carta zijn:
-Zelf recepten met foto invoeren.
-Door te klikken in de receptenlijst of te scrollen met de scrollbar naast de receptenlijst kun je de gegevens van elk recept bekijken.
-Je kunt recepten zoeken op receptnaam of ingrediënt(en).
-Selecteren op de rubrieken Menugang, Keuken, Soort, Type maar ook op Snel, Slank en aantal Sterren
-Rubriekenbeheer
-Recept printen
-Een recept mailen

Werk op: XP - Vista - 7

scr1_ujk.jpg
 

Bijlagen

  • CartaSetup163.exe.zip
    3 MB · Weergaven: 244
Laatst bewerkt door een moderator:
Carta 1.63 heb ik gedownload op 24/01/2011. Alhoewel het programma mooi oogt en heel wat mogelijkheden heeft, mist het voor mij de belangrijkste : ik kan niet importeren van mijn huidige database die volledig uit pdf-bestanden bestaat. Jammer ...
 
Dan heb je de gerechten waarschijnlijk in pdf bestand als bijlage in een database staan.

Ik zou zo even geen oplossing weten om gegevens te trekken uit een database met pdf bestanden.
Dit ligt niet aan Carta, want dit is waarschijnlijk niet mogelijk. Met geen enkele database.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan