Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het gebruik van CCleaner (zonder backup;! ) een opstart probleem.
Systeem geeft aan "can not found windows\systen32\config\system".

Install-Cd er in op reparatie geklikt systeem start op maar na een aantal "gewone starts" weer het zelfde probleem.
Nu reeds drie maal herhaald!!

Kan het zijn dat ik een .DLL mis? en dat er na bepaalde aktie's een nieuwe file wordt geschreven (of niet) die dan niet gevonden wordt?
GRWLK
 
is inderdaad blijkbaar iets misgelopen probeer mss eens met systeemherstel de fout te repareren en de volgende keer zou ik toch opteren om een backupbestand weg te schrijven kan je altijd terugzetten dan ik heb nochtans van ccleaner nog nooit iets ondervonden maar het kan natuurlijk altijd misgaan hopend dat je de fout kunt ongedaan maken...............;)

http://support.microsoft.com/kb/307545/nl
 
hey Lucske
hetgene dat MS opgeeft zou moeten aangeraden worden aan de leden van deze site ...... je kan er veel ongemakken mee herstellen van wie of wat dan ook
maar menigeen heeft schrik om in " dos " te werken en dat is het probleem
bij mij ligt dit op de bovenste plank om te lezen en te gebruiken (y) (y)
 
en geraak je nog via F8 in je opstartmodus waar je voor veilige modus kan kiezen, zoja probeer eens te kiezen voor laatst juiste instellingen die werkten en als je in veilige modus op de pc zou geraken probeer dan eens via een systeemherstel van enkele dagen geleden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan