Cd drive leest niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mijn Cd drive leest niets meer.Het begon toen hij soms niet draaide,ik moest altijd hem open en dicht doen dan werkte hij soms na een tijdje en soms werd ik het gewoon beu als ik al een kwartier bezig was.Maar nu draait hij meestal wel maar herkend of leest hij geen DVD of Cd meer.Ik steek een cd-rom van world of warcraft erin hij begint te draaien maar stopt.Dan kijk ik in Deze computer en er staat gewoon het icoontje van de drive.Ik heb al geprobeert de lens schoon te maken bij een wattenstaafje,lukt niet :(.
Plz help mij nu het nog vakantie is.

[OPLOSSING]Had de bootvolgorde in de bios aangepast, cd station zag je dan inderdaad zoeken naar de cd maar kon ze niet lezen. Heb de cd schrijver eventjes in mijn andere pc gestopt en daar had ik hetzelfde probleem. Is dus stuk.
Ben dan maar naar de winkel gereden en een nieuwe gaan halen, eringestopt en deze werkt meteen. Bedankt aan iedereen voor de reacties.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook je drivers al eens gecheckt? Ik heb ook met mijn dvd-writer aan de hand gehad, dat de drivers out of date waren, en dat hij geen DVD + r niet meer kon branden hierdoor.
En anders zie hierboven ^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan