Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik probeer een cd-rw te wissen(snel of volledig)met nero of clone cd lukt dat niet.
ik krijg de melding dat er geen wisbare cd in zit;.Dit probeer ik zowel met de cd & met de dvd-brander,met hetzelfde resultaat .Ook een dvd-rw kan niet opnieuw beschreven worden.Tot enkele dagen voordien had ik hier nooit problemen mee en de schijven zijn in orde.Lukt bij geen enkel merk.
Ook heb ik geprobeerd om ze zonder wissen te overschrijven,lukt ook niet want dan krijg ik de melding dat er een cd-rom in de brander zit.Dvd overschrijven lukt ook niet.
Kent iemand dit probleem?Ik denk dat ik er vroeger iets op een forum over gelezen heb.

grtz mooatje[OPLOSSING]
verwijderen en terug opstarten gaven geen resultaat.nieuwe drivers werden ook niet gevonden.
zelfde branders met een andere pc:geen enkel probleem.
de pc gescand met Super Cleaner(ik kende het programma niet)en nadien werkte alles terug normaal.
ik weet niet wat verwijderd werd dat het probleem veroorzaakte maar het prog deed zijn werk.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lukt het nog in een andere pc???
'k Denk dat het aan je schrijver ligt...
Ga eens kijken op de site van de fabrikant van je schrijver, misschien vind je daar meer info.
 
ik heb een dvd en een cd brander,bij beiden lukt het niet ,vroeger wel.
cd is liteon en dvd is nec.
ik kan moeilijk geloven dat ze beiden tegelijk in de fout gaan(niets is onmogelijk),ik denk eerder aan een software fout????
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad met nero 5. Op een andere PC heb ik nero 7 staan en daarmee ging alles wel. Of het aan de software ligt of aan de brander kan ik niet zeggen. Vroeger kon ik het probleem via burn4free oplossen. Maar de laatste tijd kan ik met dit programma deze problemen niet mee oplossen.
 
hey
onlangs hetzelfde voorgehad
ga naar apparaatbeheer en verwijder de cd of dvd speler
sluit af en herstart de pc .....xp verteld je nu dat hij nieuwe hardware gevonden heeft ....laten voltooien .... en alles was terug normaal
even proberen ?? (sk)
 
hey dames
het is zo als je een apparaat uitschakeld en daarna opnieuw opstart dat xp naar de nieuwste drivers zoek ..... ook al even gezien naar de cd van Ivan met alle drivers erop ??? (sk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan