Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bezig met het op DVD zetten van oude 8mm videofilmjes met het progamma winfastPVR
In het verleden heb ik dit meer gedaan.
Als ik nu de film direct burn doe in het programma komt deze in een CDFS systeem op de dvd met alle gevolgen vandien.
Ik kan dit niet afspelen noch op PC noch op DVD speler.
Normaal zijn dvd in UDF systeem.
Ik heb al gegooled naar een oplossing.Ik gebruik een brander en afspeler in een.
Weet ieman d hoe ik het systeem CDFS kan veranderen zodat het opnemen van de film op de dvd in UDF gebeurt.

Alvast bedankt
 
Is het niet zo dat ge de film moet binnenhalen in AVI of MPG? Met dit formaat kan je zeker een dvd maken zelfs met Nero. Ik doe dat meestal met ConvertXtoDVD.
 
IK haal de film binnen via camcorder met het programma winfastPVR.DEze brandt rechtstreeks op DVD zonder deze eerst op te slaan op PC.
Dus van converteren kan geen sprake zijn.
Toch bedankt voor je reactie
 
Klopt.normaal moet dit gaan. In het verleden tal van videofilms rechtstreeks op DVD gezet.
Qua instellingen kun je niet bepalen in welk systeem er moet opgepakt worden.
Je hebt enkel direct burn en die bepaalt de manier van opnemen.
Ik heb geprobeerd met RW dvd en die zet hij in cdfs.Als ik eigenschappen van de DVD aanklik geeft hij reeds aan CDFS als systeem.
Indien ik een normale DVD neem R+ en in winfastpvr direct burn aangeef, krijg ik de melding dat de DVD of beschadigd is of niet herkend wordt door het schrijfstation.
Ik vermoed dat dit iets te maken moet hebben met de software van de brander NEC DVD RW ND 4550 A.
Echter ik heb geen software meer ter beschikking zodat ik hem eens opnieuw zou kunnen installeren.
De instellingen van de DVD brander heb ik allemaal eesn nagekeken. Ik kan niets vreemds ontdekken.
Het is een raar probleem..een oplossing heb ik nog niet.
Toch bedankt voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan