Status
Niet open voor verdere reacties.
X

Xtremegamer

Gast
Hallo,

na zoek functie op feedback te hebben gedaan zag ik dat er geen post ging over een chat.

nu een chat heeft zijn voor- en nadelen.

maar de directe interactie tussen andere gebruikers om deze te kunnen helpen is wel zo makkelijk.

nu stel ik voor om eventueel een probeersel om toch dit als communcatie-weg te gebruiken.

als chat software zou ik AJAX Chat voor stellen omdat deze kant en klaar te integreren is met het forum en deze de nodige backbone/fronte-end heeft om deze goed te kunnen beheren.

,groeten

Xtremegamer
 
We hebben vroeger een Chat gehad en ongeveer 2 maanden geleden ook weer eens op mijn verzoek opnieuw geprobeerd.
Helaas werd er geen gebruik van gemaakt, behalve meldingen als goede morgen en wel te rusten. Daarom is hij weer verdwenen. Het was geen toevoeging.

Ik moet bekennen dat het een erg simpele Chat was, volgens mij een standaard plugin of module voor vBulletin.

Natuurlijk is een goede Ajax Chat wat mij betreft hier welkom.

Ik vraag mij wel af of zoiets op dit moment een aanwinst is.
Pctuts is nog erg klein op dit moment, maar natuurlijk moeten we aan de toekomst denken en hier ook op voorbereid zijn. Pctuts heeft de intentie om uit te groeien tot een groot helpforum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan