Chinese Microsoft-afdeling laat per ongeluk Windows 9 zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
De volgende grote Windows-release heeft volgens geruchten een connectie met het Windows as a Service-concept. Maar WaaS houdt wellicht iets anders in dan je denkt.
Lees verder>>>>>>>

bron:zdnet.be
 
007 foto's Startknop Windows 9

007 foto's Startknop Windows 9

Voilà mannekes,

Ik heb een tweetal spionage foto's van de startknop in Windows 9..!

[1] Eén normaal - verticaal:
9-start.JPG

[2] en een tweede - horizontaal als je dat zou willen:
9-start-H.JPG

Wat vind je daarvan?

Walter
 
Die startknop kan ook nog van Windows 8.x zijn vermoed ik. Er was toch sprake om die bij een volgende update te integreren dacht ik?

En betreffende het uit de handel nemen van hun beste paard.... tja... als ze echte concurentie hadden gingen ze IBM achterna. Ooit was dit DE computerfabrikant. Dit was HET van HET... Nu een 3de rangs merk dat uiteen aan het vallen is. Wel, Microsoft doet er blijkbaar alles aan om diezelfde richting uit te gaan. Van zelfvernietigingsdrang gesproken. Echt zonde... De smarphone markt hebben ze al niet in handen, en nu gaan ze het ook nog eens verprutsen in de standaard desktop en laptop markt. De zakelijke gebruikers hebben nog iets meer geluk, voorlopig....
 
Kijk naar mijn Avatar. Dat wordt werkelijkheid..!
Volgens sommige loslippigen zou het toch het beste zijn dat MS ooit gedaan heeft. Slechts twee varianten: één voor de Desktop en een tweede voor Tablets. Voor de industrie één versie.
 
De Duitse website WinFuture heeft een testversie van het aankomende Windows 9 in handen, en lekt daarvan screenshots en videobeelden de wereld in. Vandaag is zo voor het eerst het startmenu in actie te zien.
Lees en kijk verder>>>>>>>

bron pcmweb.nl
 
Super interessant dat filmke! Zo weten de Desktoppers wat hun te wachten staat; misschien is het nog zo erg niet.

grtn | Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan