Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik Chrome opstart naar Google staan onder het zoekvlak altijd een reeks linken van vorige opzoekingen. Raar want vroeger is dat nooit geweest. Hoe kan ik die verwijderen?
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    55.2 KB · Weergaven: 167
Beste Joke135,
Als je nu naar de 3 puntjes onder elkaar gaat rechts bovenaan en daar dan naar instellingen gaat, daar dan bij opstarten kiezen voor bv. specifieke pagina of reeks pagina's openen. Ik vind die hokjes net handig. de meest bezochte sites komen daarin en bij mij is dat eigenlijk net genoeg voor de voor mij meest bezochte sites dat ik dagelijks bezoek in te zetten. De andere bezoek ik minder vaak en komen die er dus niet in.
 
Het is geweldig, het topic is al 86 keer bekeken maar niemand heeft een oplossing aangeboden.
Kent er iemand een oplossing?

wie zegt dat deze 86 personen Chrome gebruiken ...is het dan niet logisch dat men geen reactie geeft !!
dacht van wel althans ben ik al 1 van deze 86 personen .
 
Het is geweldig, het topic is al 86 keer bekeken maar niemand heeft een oplossing aangeboden.
Kent er iemand een oplossing?

Dit zegt niet zo veel.
Van die 86 keer kunnen er zoekrobots en gasten bij zitten die geen bijdrage op het forum kunnen leveren.
Mij was deze vraag ontglipt.
 
Laatst bewerkt:
Vond het ook nogal bont van de TS, maar ah als je een vraag stelt op een forum is het omdat jijzelf geen antwoord vind op je vraag. Mij was die ook ontgaan terwijl ik wel met Chrome werk. Mij stoort het helemaal niet, integendeel. Ik vind het net een meerwaarde hebben. Vandaar dat ik ook niet meteen het antwoord ken.
 
wie zegt dat deze 86 personen Chrome gebruiken ...is het dan niet logisch dat men geen reactie geeft !!
dacht van wel althans ben ik al 1 van deze 86 personen .

Ik heb nooit beweert dat die 86 personen Chrome gebruiken. Ik was enkel verwonderd dat er op mijn vraag geen antwoord kwam.

CVE bedankt voor je antwoord. Ik heb je raadgeving opgevolgd en mijn probleem is opgelost.
Topic mag voor mij gesloten worden.
 
Dan zetten we hier een slotje op, fijn dat het probleem is opgelost.

Jammer dat we deze vraag bijna met z'n allen over het hoofd gezien hebben. Kan wel eens gebeuren in drukke tijden, wij doen dit als hobby er bij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan