Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Is CleanMyPC 1.8.9 een betrouwbaar programma, is te verkrijgen bij de site how to geek, geen slechte website, altijd interessante info
kent er iemand dit programma?
Btw, de pc werkt een stuk langzamer zonder er iets aan te veranderen, heeft dit te maken met al dat gedoe van die processores??

greets

ed
 
hoi Lange pier,
ik had dit programma nog niet geïnstalleerd hoor het was maar een vraag tot ik eventueel zou overgaan tot installatie
heb je een vb van een anti-virus en driver cleaner aub
 
Bedankt maar aan die black viper, ik weet niet goed wat te nemen om het system op te ruimen, een beetje help aub
als ik me niet vergis is die site van test anti virus alleen maar een site met free versies van anti virus programma's, ik dacht dat je de degelijkheid van je antivirus kon controleren
maar blijkbaar niet.
thanks
ed
 
Bedankt maar aan die black viper, ik weet niet goed wat te nemen om het system op te ruimen, een beetje help aub
als ik me niet vergis is die site van test anti virus alleen maar een site met free versies van anti virus programma's, ik dacht dat je de degelijkheid van je antivirus kon controleren
maar blijkbaar niet.
thanks
ed
Opruimen doe je via schijfopruiming als je schijfruimte tekort hebt en daar heb je echt geen ander progje voor nodig, de vraag blijft, waarom? niets wordt sneller ervan.
Het opschonen van de opstartitems helpt wel en die registerinstellingen van Blackviper zijn eigenlijk bedoeld voor PC's met specifieke doeleinden en zal ook niet echt zoden aan de dijk zetten.

Dus, geef eens antwoord waarom je het wil doen en wat zijn je verwachtingen.
 
het was gewoon een vraag zoals ik al zei, is het de moeite om dit te installeren, is het gevaarlijk of niet
want ik weet ook dat sommige cleaners niet goed zijn, of programma"s om drivers te optimaliseren zijn ook niet goed
dit was alles
maar ik heb mijn antwoord, niet doen, behalve schijfopruiming
greets
ed
 
mdc1756

lange pier schreef :Het opschonen van de opstartitems helpt wel

van onder op vergroot glas drukken en taakbeheer typen en dan tabblad opstart nemen
dit is mijn opstart is heel weinig dat opstart met pc
ScreenShot063.png

dit is mijn opstart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan